הופעות סטנד אפ באשדוד

אתם גרים באשדוד והסביבה וממש בא לכם לצחוק במופע סטנד אפ איכותי? זה הזמן להכיר את אולמות המופעים בעיר אשדוד
תמונה: freepik

אז למעשה העיר אשדוד מציעה כיום עבור המתגוררים בה וגם עבור כל מי שבסביבה או שהגיע לטייל בעיר הנמל המיוחדת, שלוש מקומות עיקריים בהם מתקיימים מופעי סטנדאפ באופן קבוע. המקום הראשון הוא בית יד לבנים, השני הוא המשכן לאומנויות הבמה ולעיר גם מתנ"ס פעיל במיוחד שמתקיימים בו הצגות לילדים ומבוגרים ומידי פעם גם מופעי סטנד אפ. בעיר קיים גם אמפי תיאטרון עצום בגודלו עבור מופעים גדולים במיוחד. 

בית יד לבנים אשדוד

בית יד לבנים בעיר אשדוד הוא מתחם שבו מתרחשים אירועים רבים הקשורים לעיר. יד לבנים כולל בתוכו גם אולם מופעים עם 411 מקומות. אולם המופעים בנוי כאולם תיאטרון ולו במה יחסית גדולה ומכובדת. במקום מתקיימים סוגים שונים של מופעים, בניהם גם מופעי הסטנד אפ שאהובים על רבים מאיתנו. המקום נעים מאוד ומזמין, יש בו חנייה מסודרת לכל באי האולם, קפטריה עם שולחנות ישיבה לכל מי שאוהב לשתות קפה לפני המופע וקופה הנפתחת שעתיים לפני ומאפשרת לכם כניסה נעימה ורגועה. 

מופעי סטנד אפ רבים נערכו באולם זה בין המופעים נמצא גם מופע הסטנד אפ של אודי כגן. אודי כגן הוא סטנדאפיסט ושחקן שמופיע בקומדיות מגוונות בטלוויזיה, בניהן הסדרה משיח. במופע הסטנד אפ שלו הוא יצחיק אתכם עם אירועים מגוונים מחייו הפרטיים וחיקויים ודמויות בסגנון סאטירי. מומלץ ביותר!

המשכן לאומנויות הבמה אשדוד

המשכן לאומנויות הבמה באשדוד הוא משכן מחודש בעל אולם גדול מאוד ומעוצב. באולם זה 938 מקומות, כאשר 625 מתוכם הם בתוך האולם ועוד 313 ביציעים. גם הבמה וגם אזור האכסדרה בעלי צורה גיאומטרית מיוחדת המשלבת אותם יחד ויוצרת מבנה מיוחד ויפה. האולם הוא גדול, אך המבנה שלו יוצר תחושה אינטימית נעימה. לבאי המשכן אפשרות לחניה תת קרקעית בבניין עצמו או לחילופין, חניה בקצה רחוב הבנים שנמצא במרחק הליכה קצר. מי שיגיע מוקדם, יוכל להנות משהיה בבית הקפה הנמצא בתוך האכסדרה. האולם מתהדר באמצעים טכניים מפוארים וטובים, מתקני במה חדישים ואקוסטיקה מצוינת. במופעי סטנד אפ גדולים, אולם זה הוא מצוין ואמנים רבים כמו שחר חסון ואדיר מילר הופיעו בו בעבר וגם כיום. 

מתנ"ס אשדוד

מתנ"ס אשדוד הנקרא גם מתנ"ס דיונה, מארח חוץ מהצגות ומופעים, גם מופעי סטנד אפ מידי פעם. למתנ"ס אולם מופעים ייחודי הכולל 400 מקומות. 

לסיכום, אם אתם מחפשים לצאת למופע סטנד אפ מצחיק במיוחד באשדוד עומדות בפניכם מספר אפשרויות במיקומים שונים בעיר. תוכלו להיכנס לאתר מבלים ולהתעדכן על כל ההופעות בעיר אשדוד ובערים נוספות במקום אחד. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך