מראה לרכב מפירוק או חדש – מה הכי כדאי? שתכירו את אתר מיליון חלקים

במאה ה־21, ע"פ חוקי התעבורה של משרד התחבורה כל הרכבים חייבים להצטייד בשני מראות תקינות. בנוסף, משרד התחבורה מציב תקנים מחמירים להצבת מראות ברכב, מי שיפר אותם יהיה חשוף לקנסות. והשאלה הכדאית ביותר – מה הכי כדאי? מראה מפירוק (יד שנייה) או מראה חדשה? במאמר זה נדון בסוגייה החשובה מכל, נציג לכם את העובדות – כמה זה באמת עולה ומהם ההבדלים המשמעותיים. קדימה, נתחיל
תמונה: pixabay

כמה עולה מראה חדשה לרכב? 

מראה לרכב היא תוצר מעובד של זכוכיות אשר משקפות את הצד הסביבתי והוויזואלי, תורמתה ידועה. ההתלבטות הראשונה היא כזו: קניית מראה חדשה או קנייה מראה מפירוק או יש שנייה מסוחרים. ללא ספק, ההתלבטות כשורה למחיר, מראה יד שנייה זולה בהרבה. לעומת זאת, מראה חדשה יקרה אך מבטיחה שקט. המחירים עבור מראה חדשה לרכב הם החל מ־200 ₪ ויכולים לנוע עד לטווח של 500 ₪ וצפונה. 

המחירים תלויים רבות בסוג המראה – חשמלית או ידנית. במחירון לצרכן, וכמובן תלווים גם בהתאם לסוג הרכב. מלבד למראה, ייתכן שתדרשו להחליף גם את בית המראה, ולכן תהיה תוספת משמעותית למחיר הסופי. ברוב המקרים, המחירים עבור החלפת מראה לרכב + בית יהיו החל מ- 1,000 ₪. מדובר במחירים יקרים, ולעיתים רבות ניתן להסתפק במראה יד שנייה לרכב. שימו לב: המחירים עבור תיקון זולים יותר. ומהצד השני, כמה באמת יעלה לכם מראה יד שנייה לרכב? בפסקה הבאה נדון בסוגייה המעניינת הזאת.

כמה עולה מראה מפירוק? 

המחיר עבור מראה לרכב מפירוק תלויה רבות בסוג המראה, סוג הרכב שברשותכם, והמחיר הממוצע לצרכן. אם זאת, לא משנה איך תסתכלו על זה, מראה לרכב מפירוק תהיה זולה הרבה יותר ממראה חדשה בחנות. מראה יד שנייה מפירוק תעלה לכם בין 50-150 ₪. במקרים נדירים, המחירים צפויים להגיע ל־200 ₪ גג. ברוב המוחלט של המקרים, מראות מפירוק יגיעו במצב די טוב ויעברו תיקון או חידוש במידת הצורך. 

אם זאת, אורך חייו של מראה יהיו נמוכים בהרבה מאשר קניית מראה חדשה שלא עברה שום שימוש בחייה. כדאי לעשות חושבים, לחשוב על ההתלבטויות, המחיר יהווה חשיבות רבה בפתרון הסופי. ניתן למצוא מראה יד שנייה אצל קונה רכבים לפירוק, חנויות יד שנייה לרכב, וסוחרים פרטיים בערוצים הדיגיטליים. מכאן ההתלבטות שלכם, אם אתם מעוניינים במראה זולה, מראה מפירוק תהיה הבחירה האידיאלית ביותר.

מראה חדשה או מפירוק – מהם ההבדלים?

כמו בכל דבר, לכל מוצר או שירות קיים יתרונות וחסרונות בולטים, אף מוצר לא מושלם מהיסוד. בפסקה זו, נספר מהם ההבדלים בין מראה חדשה לבין מראה מפירוק, יד שנייה. בעת ההתלבטות, חשבו על מספר פרמטרים משפיעים: מצב התקין של המראה, המחיר המשוער לצרכן, והעלות מול התועלת. אז מהם סך ההבדלים בין מראה לפירוק לבין מראה חדשה לרכב? נחלק את זה לשני מישורים.

  • מראה מפירוק (יד שנייה): מראה מפירוק היא מראה יד שנייה אשר הייתה בשימוש ברכב אחר. ברוב המקרים, המראה מחולצת על ידי קונה רכבים או חברה שמתמחה בחילוץ חלקים מיושנים ברכבים. מהם היתרונות? מראות במצב די טוב שעברו שדרוג או שיפורים, מחירים זולים יותר. ולגבי החסרונות, קיים חיסרון אחד בולט – מישהו השתמש במראה בעבר, אורך חייה קצרים מהרגיל.

  • מראה חדשה לרכב (יד ראשונה): מראה חדשה לרכב מגיעה באריזתה המקורית, ללא שימוש. המראה מסופקת מהיצרן ישירות ליבואן ועד לבית העסק או החנות. ללא ספק, מדובר במוצר חדש שלא עבר אף שימוש בחייו. אז מהם היתרונות? מספר חודשי אחריות מקיפים, שירות לקוחות זמין, אורך חיים גדול בהרבה ממראה יד שנייה, מוצר שלא נפתח לעולם, יד ראשונה אמיתית. ומה לגבי החסרונות? קיים חסרון אחד בולט – המחירים יקרים בהשוואה למראה יד שנייה.

אלה הם כלל ההבדלים המשמעותיים בין מראה חדשה לבין מראה יד שנייה מפירוק. ההבדלים די פשוטים – מראה מפירוק תהיה זולה בהרבה. לעומת זאת, מראה חדשה תהיה יקרה יותר. התרחיש האידיאלי – קניית מראה חדשה ללא דאגות וכאבי ראש. התרחיש הזול והפתרון הטוב ביותר – קניית מראה מפירוק במצב טוב. לפרטים נוספים והזמנה היכנסו לאתר מיליון חלקים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך