יד שתיים

ניצחון שני ברציפות לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הפעם בדרבי "הדרומי" מול הפועל אילות 31:38. בשישי אשדוד תתארח במשחק חוץ קשה בהרצליה.
צילום: משה דהן.

קבוצת הפועל אשדוד חיברה ניצחון שני ברציפות בליגת העל בכדוריד. אשדוד שפתחה את העונה בהפסד, ניצחה הערב, שני במחזור השלישי שוב, הפעם "בדרבי הדרומיות" ,את הפועל אילות 31:38.

המשחק לא התאפיין בהגנות חזקות של שתי הקבוצות, אבל אשדוד ידעה להבקיע יותר וניצחה את המשחק בצדק. אגב, ירין ליברמן התכבד בשער בכורה בליגת העל.

בשישי מחכה משוכה לא פשוטה בכלל לקבוצה, כאשר האדומים יתארחו בהרצליה למשחק חשוב שיהווה גם להכנה לקראת היציאה למשחקים באירופה, שיתקיימו בשבוע הבא ברומניה. ירין ליברמן התכבד בשער בכורה בליגת העל.

הבקיעו לזכות אשדוד: עמית סטלמן, עומר גרא ניבו לוי ואסף בנגוזי עם 6 שערים כ״א, ריסטו וויצ׳ץ עם 5 שערים, אלכסנדר בביץ עם 3 שערים, גיא קורדובה ואיתי סוויסה עם 2 שערים כ״א, אורי גז וירין חיברמן 1 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך