ילדה בת 7 הסובלת מתסמיני פוסט קורונה מאושפזת באסותא אשדוד. 4 חולים במצב קשה

בנוסף אליה נמצאים עוד 4 במצב קשה אחד מהם מונשם ומורדם בטיפול נמרץ. ד"ר אסף פרץ מנהל מחלקת הקורונה: "בנקודת הזמן הזו יש לבחון הקמת "מחלקות על" לטיפול בחולי קורונה".
בית החולים אסותא אשדוד
צילום: נתנאל פריאנטי

בת 7 הסובלת מתסמינים של פוסט קורונה מאושפזת במחלקת הקורונה של אסותא אשדוד. בנוסף אליה נמצאים עוד 4 במצב קשה, אחד מהם מונשם ומורדם בטיפול נמרץ

ד"ר אסף פרץ מנהל מחלקת הקורונה: "בנקודת הזמן הזו יש לבחון הקמת "מחלקות על" לטיפול בחולי קורונה בין בשגרה ובין בעת "גל" עתידי"

על רקע הירידה במספר חולי הקורונה המאושפזים בבתי החולים השונים אומר ד"ר אסף פרץ מנהל מחלקת קורונה ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: עם תום הגל הרביעי, יש לשקול כי ככל שיהיה בכך צורך בעתיד, יוקמו "מחלקות על" במספר מרכזי בריאות ובתי חולים גדולים ולהימנע מפתיחת מחלקה שכזו בכל בית חולים".

ד"ר אסף פרץ.

ד"ר פרץ ממשיך: פתיחת מחלקת קורונה היא דבר מורכב המחייבת הסטת ציוד וצוותים רפואיים ממחלקות שונות על חשבון טיפול בחולים אחרים. עם תום הגל הרביעי, ברור כי בתי החולים ערוכים ומוכנים לכל תרחיש, עם זאת, הקמת "מחלקות על", במרכזי בריאות גדולים במקום פיזורם בין כלל בתי החולים, ימנע שחיקה מוקדמת של הצוותים ופגיעה אפשרית באיכות הטיפול עבור שאר המטופלים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך