היישומון החדש, בו צפויים להשתמש כרבע מיליון משתמשים מידי חודש, פותח על ידי רכבת ישראל, במטרה להעניק חוויית משתמש מתקדמת ושירותית, ולצד העיצוב החדש והמרענן, נוספו בו תכונות חדשות שישפרו את הקשר עם הנוסע והמידע המוצג לו, הן בשלב תכנון הנסיעה והן בשלב הנסיעה עצמה באמצעות תכונות שונות ובהן הודעות בזמן אמת.
לאורך כל תקופת הפיתוח שיתפה רכבת ישראל פעולה עם ציבור נוסעי הרכבת שנבחרו ללוות את הפיתוח ולשמש כקבוצות מיקוד.
לצד התכונות המוכרות, כדוגמת מיקום הרכבת בזמן אמת ומידע על עיכובים, נוספו תכונות רבות וחדשות ובהן: התראות על מסך הישומון בנושאים כלליים כגון סגירות מתוכננות של מקטעים, וכן הודעות מותאמות לרכבות נבחרות, במטרה לתת מידע מפורט בתחום השירות (כגון רכבת למשחקי כדורגל בשיטת 'מלא וסע', וכן במקרה של אירועים שונים המשפיעים על תנועת הרכבות. עוד כולל הישומון החדש חיפוש מהיר של תחנות המתבסס על התחנה הקרובה ביותר למיקום המכשיר והיסטוריית הנסיעות של המשתמש, וכן הוספת תזכורות ליומן, שיתוף מסלול הנסיעה לחברים, ופנייה מהירה למוקד שירות הלקוחות באמצעות צ'ט בוט.
בתחילת השנה הבאה יתווספו תכונות נוספות שישפרו עוד יותר את חוויית הנוסע והשימוש, וביניהן: הודעות מתפרצות (Push) שיעדכנו על שינויים במסלול או הרכבת הנבחרים, שיתוף מקום הנוסע ברכבת עצמה כך שניתן להיפגש בקלות עם חברים לנסיעה באותה רכבת, אפשרות לפנייה מקוונת ומהירה לפיצוי, צפייה בכרטיסי הפיצוי שכבר ניתנו, ואף הזמנת קפה באופן מהיר באפליקציה.
הישומון זמין בכל חנויות הישומונים בגוגל ובאפל.