רוני אוואט התפטר במפתיע מהפועל אדומים אשדוד

טוען כי לא עמדו בהתחייבות הכספית אליו. מהקבוצה נמסר: "הנהלת אדומים אשדוד לא מאשרת את הידיעה בדבר התפטרותו של המאמן רוני אוואט מאחר ולא נעשתה פנייה רשמית".

מאמן הפועל אדומים אשדוד, רוני אוואט, הודיע במפתיע היום, חמישי, כי הוא מתפטר מתפקידו, זאת מאחר ולא עמדו בהתחייבויות הכספיות אליו, כמו גם למאמן הכושר שלו יוסי פחימה.

אוואט שהתראיין לתכנית הספורט "ספורט סידי" ב'אונליין טי.וי", סיפר כי קיבל חלק בלבד ממשכורת ספטמבר ולא קיבל את החלק הנוסף למרות כמה פניות מצדו. הוא כינס את השחקנים והודיע להם על עזיבתו. יחד עם זאת אמר אוואט בתכנית כי : "אם יעמדו בהתחייבויות הכל פתוח". אשדוד תשחק בשני מול ריינה. השאלה מי יעמוד על הקווים. אוואט או עוזרו עידן שריקי והמנהל המקצועי, יאיר אזולאי.

מהקבוצה נמסר: "הנהלת אדומים אשדוד לא מאשרת את הידיעה בדבר התפטרותו של המאמן רוני אוואט מאחר ולא נעשתה פנייה רשמית להנהלה מצד המאמן בבקשה להתפטר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך