דלתות למינטו – כי איכות היא דרך חיים

ההחלטה לשפר את נראות הבית וגם את איכות החיים שלכם היא החלטה חכמה ונבונה. כי כשטוב בבית, טוב בכל מקום. יחד עם זאת, כאשר אתם חושבים על שיפוץ או שדרוג ושינוי הבית לפתע אתם מתחילים להתעייף רק מהמחשבה. אך אם תתמקדו בכל פעם במשהו אחד, לתקופות, או פשוט תשנו רק דבר אחד או שניים זה בהחלט יכול לעשות שינוי פלאים ולשפר לכם את איכות החיים באופן משמעותי. מה הן דלתות למינטו ואיך הן יכולות לחולל את הקסם הזה? מיד תדעו
תמונה : Freepik

דלתות למינטו – התאמה מושלמת

אם החלטתם רק לשנות דלתות פנים לשיפור נראות הבית, לשנות את צבע הקיר או להדביק פרקט לא תאמינו כמה פני הבית ישתנו.

אין ספק שהסוג של דלתות למינטו יכול להיות מאד איכותי עבורכם. כשאנחנו חושבים על דלתות פנים אלו דלתות איכותיות המתאימות לרוב חדרי הבית. 

התאמה של דלתות חייבת להיעשות בצורה מושכלת והגיונית. אפשר לבחור בין דלת הזזה לדלת רגילה, וכמובן גם להתאים את הדלתות לעיצוב ולסגנון הבית. 

דלתות למינטו – למה היא טובה לבית ולנו?

שוק הדלתות הוא שוק מאד מגוון ויש בו מגוון רחב של דלתות שעשויות מפורמייקה, עץ ומגוון חומרים אחרים מסוגים שונים, אטימויות ועמידות לסיטואציות אלו ואחרות. הגיוון הוא לא רק בעיצוב, אלא גם בבטיחות, ובאיכות. דלתות למינטו הן דלתות איכותיות, בעלות עיצוב קלאסי, עמידות ובטיחות בסטנדרט גבוה. 

דלת למינטו היא למעשה דלת שמחופה בשכבה דקיקה של של למינטו המודבקת על גבי הדלת ומעניקה לה מראה כפרי, איכותי ואלגנטי. לדלתות אלו יתרון מהותי בעיצוב של סגנונות וצבעים ולכן הן מתאימות למגוון של בתים בסגנונות שונים. 

כשאתם בוחרים דלתות פנים מסוג למינטו חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • עמידות הדלת

דלת למינטו היא דלת מאד עמידה, מומלץ לבדוק שהדלתות אכן איכותיות ומקוריות. השכבה של הדלת למשל לא תתנתק מהדלת ותישמר לשנים רבות, לא תדהה ולא תאבד את הצבע שלה.

  • בידוד

דלתות פנים איכותיות כמו דלתות למינטו מגיעות עם מילוי שלרוב אינו כלול במחיר הדלת אלא כתוספת, ולכן חשוב לבדוק איזה מילוי, האם הוא מבודד מרעשים והאם הוא אפקטיבי בכל מה שקשור לבטיחות מפנים שריפה ועוד נזקים. 

  • תיקונים

כל דלת יכולה לצבור נזקים, חבטות כתוצאה מטריקות ועוד. גם דלתות למינטו איכותיות עם הזמן עלולות להישחק. לכן כדאי לרכוש דלתות בחברה אמינה, איכותית ומבעלת מוניטין איכותי. 

  • אחריות

בדקו היטב את האחריות של הדלת שאתם רוכשים. וודאו מה היא כוללת, לכמה זמן היא, והאם החברה אחראית לכל סוגי התיקונים או שיש כאן גם צד שלישי שיש לפנות אליו. חברה אחראית ומקצועית תעניק לכם את כל המידע הרלוונטי. 

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי. 

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך