מהן שיטות הפעולה המגוונות של חברת הדברה באשדוד?

אחד הדברים היפים ביותר בכדור הארץ הוא מגוון צורות החיים בו. אנשים רבים נהנים מחברת כלבים וחתולים, מתפעלים מהמראה של חיות הבר ובעלי החיים הימיים ומבינים שגם לחרקים תפקיד במארג החיים בכוכב שלנו. מצד שני כשחרקים פולשים אל הבתים והעסקים שלנו וגורמים לנזקים שונים, הפעולה המתבקשת היא להרחיק אותם - רצוי באמצעות מקצוענים בתחום
תמונה : Roger brown

כדאי לדעת שעולם ההדברות השתכלל מאוד בשנים האחרונות כך שלצורך הדברה באשדוד ניתן להשתמש במגוון רחב של שיטות – ובפרט אלה שמפורטות בעמוד זה.

מיקרו קפסולות עם חומר רעיל

אחת השיטות הפרקטיות ביותר היא פיזור קפסולות זעירות שבתוכן חומר שפוגע בחרק הספציפי שממנו רוצים להיפטר. שיטה זו מוכרת גם בשם פיתיונות ג'ל, משום שהקפסולות מגיעות במרקם של ג'ל. היתרון הבולט של המיקרו קפסולות הוא שהן מאפשרות לסלק חרקים מזיקים בלי ריסוס ולכן גם בלי שתצטרכו לצאת מהבית או להשבית את העבודה במשרד. יתרון נוסף הוא שאתם לא נחשפים לחומרי הדברה, ועוד כדאי לדעת שפיתיונות הג'ל לא מסוכנים לחיות מחמד כך שגם אם החתול או הכלב ילקקו אותם לא יקרה להם שום נזק.

שיטה זו אפקטיבית במקרים של תיקנים גרמנים (הג'וקים הקטנים והיחסית בהירים שנמצאים במטבח) וגם כנגד נמלים לרבות נמלים אדומות.

קיטור חם

שיטה מעניינת נוספת להיפטר מחרקים שפוגמים באיכות החיים היא קיטור חם. השימוש בה הוא בעיקר לצורך הדברת פשפשי מיטה באשדוד – חרק שניזון מדם של בני אדם ומשאיר סימנים אדומים בולטים ומגרדים אחרי כל לילה שבו הוא יוצא מהמחבוא שלו לטובת ארוחה.

הקיטור החם מאפשר למדבירים לפגוע בפשפשי המיטה בכל מקום שבו הם נמצאים, כולל מקומות שאי אפשר לרסס (מן הסתם אף אחד לא רוצה לישון במיטה שריססו אותה עם חומרי הדברה) ושגם שואב לא מגיע אליהם. בנוסף הטמפרטורה הגבוהה של הקיטור ממיסה את הביצים שהטילו הפשפשים כך שגם הדור הבא שלהם נפגע ולבני הבית מובטחת שינה שלווה.

הדברה ביולוגית

הדברה באשדוד באמצעות צמחים או בעלי חיים אחרים, ולכן טבעית מאוד וידידותית לסביבה. כך למשל ניתן להשתמש בחיפושיות שונות כדי להיפטר מכנימות שתוקפות צמחים, ובאופן דומה ישנו סוג מיוחד של דגים שאוכל זחלי יתושים ולכן ניתן להיעזר בו כשיש בריכת נוי ולא רוצים שהיתושים יתרבו בה.

מלכודות

עוד שיטת הדברה באשדוד ללא ריסוס היא על בסיס מלכודות. סוג אחד הוא מלכודות דבק שמפיצות פרומונים שמושכים חרקים שונים – בעיקר חרקי מזון – ובכך מנטרלות את היכולת שלהם לפגוע באריזות מזון במטבח הביתי או בעסקים בענף האוכל.

סוג שני הוא מלכודות כלוב שמאפשרות ללכוד עכברים וחולדות שהגיעו לבית או לעסק. מומלץ להזמין מומחים מנוסים כמו חברת הדברה מיכאל ובוריס על-מנת שהמלכודות יוצבו בנקודות הנכונות והלכידה תושלם תוך זמן קצר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך