"הרגישו בבית". אשדוד נוצחה 1:2 על ידי חדרה שהחליפה ביתיות

לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הקודם, רצו באשדוד לנצח משחק שני בצריפות מול חדרה בבית. הנקודות הלכו לחדרה שניצחה 1:2. הפסד רביעי בחמישה משחקים לאשדוד.
אוואני. מימין. (צילום: טל אקוקה).

המשכיות זה שם הסיפור. במ.ס אשדוד אשדוד רצו לחבר שני ניצחונות רצופים. לאחר פתיחה גרועה של העונה היא ניצחה במחזור הקודם את בית"ר ירושלים וקיבלה במחזור הזה את חדרה בבית (החליפו ביתיות בגלל שזרוע במגרשה של חדרה, בנתניה). זה נגמר בניצחון של חדרה, שלא עלתה על אשדוד, 1:2, אבל אולי "הרגישה" בבית כי אשדוד אפשרה לה את זה. לאשדוד זה היה הפסדה הרביעי בחמישה משחקי ליגה.

חדרה סיכנה ראשונה. שובל גוזלן, אקס מ.ס אשדוד קיבל כדור (10) ממרמנטיני מרחק 12 מטר משוער אשדוד ג'ראפי וגוזלן בעט לחוץ. הזדמנות ראשונה במשחק ומאוד מסוכנת. אשדוד מצידה החזיקה בכדור מול משחק ההגנה הסגור של חדרה. בילו (31) סיכן בכדור מהאוויר אבל היה קשה לאשדוד מול הבונקר החדרתי.

דווקא חדרה באחת ההתקפות היחידות שלה, השנייה הראויה, כבשה. גאדיר קיבל מסירה (35) ברחבת אשדוד כשהוא לא מכוסה ועשה מזה שער מול ג'ראפי. חדרה לא הספיקה להתחבק ואשדוד השוותה (37).  המגן זסנו הגביה מימין ומתאוסיניו כבש מהאוויר פנימה. שער ראשון שלו. חדרה כמעט הוסיפה שער בדקה ה-45 כשמרקוב בעט מקרוב כדור למשקוף לאחר טעות בהגנת אשדוד. מחצית בה אשדוד החזיקה יותר בכדור חדרה הייתה קרובה במצבים המסוכנים שלה – 1:1 בסיומה.

הוציא שני כדורים מהרשת. ג'ראפי. (טל אקוקה)

חדרה פתחה את המחצית השנייה בצורה אופטימלית מבחינתה. (65). הגנת אשדוד הרחיקה בצורה רשלנית כדור פשוט ולבאבידי בעט כדור חזק מרחק 20 מטרים פנימה 1:2 חדרה. מ.ס אשדוד הייתה חייבת לחזור. אבל עדיין החזיקה שוב בכדור ולא תרגמה לשערים.

אשדוד הייתה רק קרובה. .כמו לדוגמא כשפאהד באיו (79) קיבל מתנה מהגנת חדרה אבל באיו לא מצא את הרשת. זו מתנה? 2 דקות אח"כ קיבל מוגיס מתנה מארץ המתנות לאחר טעות של שוער חדרה לבקוביץ', אבל מוגיס אפשר לסיסה בלם חדרה למנוע ממנו לכבוש מול שער ריק. בסיום אשדוד שוב הפסידה והסתבכה בתחתית לאחר שכבר הייתה הרגשה שהיא יוצאת מהמצב הזה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני (הרוש, 69), סבג (גיל כהן, 46), צבטקוביץ', סייף (קמהאני, 46), אבו עקל (מוגיס, 69), עטאא, בילו (אינברום, 53), מתאוסיניו, באיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך