עומסים בהנפקת התו הירוק החדש – אתר משרד הבריאות קרס

משרד הבריאות: ‏"בשל עומסים בהנפקת התו הירוק החדש החל מהלילה, ניתן יהיה להשתמש במקביל בימים הקרובים גם בתו הירוק הקודם. אנו מודים לכם על הסבלנות".

אם אתם מנסים להשיג את התו הירוק החדש ולא מצליחים, אתם לא לבד. בשל עומס גדול על אתר משרד הבריאות ואפליקציית הרמזור, קרס האתר. משרד הבריאות שצפה ככל הנראה את העניין החליט להאריך את התו הירוק השין.

משרד הבריאות: ‏בשל עומסים בהנפקת התו הירוק החדש החל מהלילה, ניתן יהיה להשתמש במקביל בימים הקרובים גם בתו הירוק הקודם. אנו מודים לכם על הסבלנות".

מיום ראשון נכנס לתוקף התו הירוק החדש, שיאפשר כניסה בין היתר למסעדות, אירועי תרבות וספורט, אטרקציות, חדרי כושר ואולמות אירועים. תעודה שהייתה בתוקף עד סוף ספטמבר תתבטל. לקראת עדכון התו הירוק.

מי יקבלו את התו הירוק?

מי שקיבל שלוש מנות חיסון של פייזר וחלף שבוע לפחות ממנת החיסון השלישית, זכאי לתו ירוק למשך חצי שנה. מי שקיבל שתי מנות חיסון וחלף לפחות שבוע ממנת החיסון השנייה של פייזר ושבועיים ממנת החיסון של מודרנה, וטרם חלפה חצי שנה ממנת החיסון השנייה.

מחלים מקורונה זכאי?

מי שאובחן בבדיקת PCR חיובי לקורונה זכאי לתו ירוק במהלך חצי שנה ממועד הבדיקה. לאחר חצי שנה, כדי להיות זכאי לתו הירוק מ-3.10.21, יש לקבל מנת חיסון אחת. 

בדיקה סרולוגית עם תוצאה חיובית לנגיף הקורונה מעניקה תו ירוק?
מי שביצע בדיקה סרולוגית וקיבל תוצאה חיובית לנגיף ייחשב "מחלים-מחוסן", ויהיה זכאי לתו ירוק אם קיבל לפחות מנת חיסון אחת לאחר הבדיקה הסרולוגית.
אדם שחלה לאחר חיסון ראשון או שני, זכאי לתו ירוק?
אדם שחלה לאחר חיסון ראשון או שני נחשב מיידית למחוסן-מחלים. בשלב זה, התו הירוק לאדם מחלים-מחוסן יהיה בתוקף לחצי שנה, ולאחריה הנושא ייבחן מחדש.
מי שחוסן בשתי מנות ועברו יותר מחמישה חודשים מאז החיסון השני, זכאי לתו ירוק?
לא. על פי נתוני משרד הבריאות נמצא כי בקרב מבוגרים, ככל שמתרחקים ממועד קבלת החיסון – חלה ירידה ברמת המוגנות. מטרת מנת הבוסטר היא להעלות חזרה את התגובה החיסונית ובכך להגביר את יעילות החיסון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך