לקראת החזרה ללימודים: מדד הרמזור של אשדוד – צהוב

ראש העיר אשדוד - ד״ר יחיאל לסרי הודיע היום כי לקראת החזרה ללימודים - אשדוד צהובה - עשרות אלפי תלמידינו חוזרים מחר לשגרת לימודים עם נתוני תחלואה מעודדים, שנמצאים במגמת ירידה בשבועות האחרונים

ראש העיר אמר כי ישנן מספר סיבות לכך שהעיר הפכה צהובה, ראשית "המאמץ המשותף של כולנו לשמור על הכללים, להבדק ולהתחסן הביא להורדת התחלואה! רק כך ניתן להילחם במגפה".

"בנוסף, קבלתי את ההחלטה לבטל את אירועי סוכות: פסטיבל היין, פסטיבל הילדים ואירועי תרבות נוספים והמוניים, במטרה לצמצם התקהלויות, ובכך לשמר את המשך המגמה החיובית ולתת בוסטר גדול יותר לירידה ברמת התחלואה בעיר".

ראש העיר הוסיף כי "כעת, לקראת החזרה ללימודים, חשוב שנמשיך ונשמור על המגמה. זהו אתגר מרכזי, המחייב את כולנו לאחריות אישית וחברתית. אם יש ספק – אין ספק, הולכים להבדק! וכמובן, ממשיכים להתחסן – זה מציל חיים".

לסיום הוסיף "הורים שעדיין לא לקחו את ערכת הבדיקה, חשוב לגשת לקחת ולבצע אותה. בהתאם להוראת משרד החינוך, לא תתאפשר חזרה למוסדות החינוך ללא תוצאות בדיקה. אני מאחל לכולנו חזרה טובה ובריאה לשגרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך