אלון דאי ניצח במרוץ סיבולת בן 24 שעות במסלול בזולדר

זכה עם הקבוצה הבלגית שלו. המדובר אחד המרוצים הקשים באירופה. הנהיגה היא ברכבים שנראים כמו פורמולה 1 וצריכים להחזיק 24 שעות עם החלפות של נהגים במהלך המרוץ. כל נהג בקבוצה נוהג בערך 6-7 שעות.
תמונות - Bart Dehaese / Bart vandecavey

הישג כגדול לאלוף אירופה במרוצי 'נסקאר', אלון דאי מאשדוד. דאי ניצח עם קבוצתו הבלגית את אחד המרוצים הקשים ביותר באירופה, "מרוץ סיבולת של 24 שעות" בזולדר בלגיה.

התגעגע לקבוצה הבלגית שלו. דאי ראשון משמאל.

המרוץ נערך כל שנה. דאי חזר להתחרות עם הקבוצה הבלגית שהתחרה איתה בשנה שעברה. המדובר ברכב שונה לגמרי ממה שהוא מתחרה בסבב הנסקאר.  במרוץ מתחרים רכבים שנראים כמו פורמולה 1 וצריכים להחזיק 24 שעות. עם החלפות של נהגים במהלך המרוץ, כשכל נהג בקבוצה נוהג בערך 6-7 שעות.

רכב שונה מזה שדאי משתתף בסבב ה'נסקאר'

דאי: "זה נחשב כבוד רציני לזכות במרוץ הזה. בכלל זו הרגשה מטורפת לחזור לקבוצה הישנה שלי ועוד לזכות איתם בניסיון הראשון. זינקו בערך 40 מכוניות למרוץ הזה ורק לסיים את המרוץ זה אתגר בפני עצמו, אז לסיים עם ניצחון זה הישג לא נורמלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך