בן שמעון: "מהרגע הראשון היה ברור שהקבוצה הדומיננטית היא מ.ס אשדוד"

מאמן אשדוד התייחס לניצחון על בית"ר ירושלים שהוריד הרבה לחץ בקבוצה. בן שמעון: "היום לא נתנו לדברים להשתבש לנו. אנחנו עוד נעשה דברים טובים בליגה".
רן בן שמעון. צילום: נתנאל פריינטי,

כמה לחץ השתחרר לאחר הניצחון הראשון העונה של אשדוד על בית"ר (0:2) לאחר 3 הפסדים רצופים. הרבה זמן לא ראו כאלה חיוכים בסיום המשחק באשדוד.

המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק: "כל המשחקים התחלנו טוב, החמצנו היינו טובים ומשהו השתבש לנו. היום לא נתנו לדברים להשתבש לנו. הפער בין הלחץ שבו היינו לבין השחרור שבו שיחקנו הוא פער מרשים מאוד. גם בלחץ כזה השחקנים באו לשחק כדורגל. מתחילת המשחק היינו בשליטה ושיחקנו כדורגל טוב".

בן שמעון המשיך: "יש הבדל בין קבוצה טובה לקבוצה חזקה. אנחנו קבוצה טובה וצריכים להיות גם וגם. יש פה חברה רציניים שרוצים להתקדם. את הביטחון בקבוצה שאבתי מהם. אנחנו עוד נעשה דברים טובים בליגה. יש לנו סגל טוב שאני מחובר אליו ואוהב אותו. זה הכל עניין של ביטחון. מהרגע הראשון היה ברור שהקבוצה הדומיננטית היא מ.ס אשדוד. עד עכשיו הנקודות שצברנו לא תואמות את מה שהיינו צריכים להשיג"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך