ברוכה הבאה מ.ס אשדוד

ניצחון ראשון ונקודות ראשונות למ.ס אשדוד העונה. אשדוד ניצחה במחזור הרביעי בליגה את בית"ר ירושלים 0:2 והיא כבר לא אחרונה. אשדוד שלטה במשחק והניצחון הזה נותן לה הרבה אופטימיות להמשך.
ננאד צבטקוביץ'. (צילומים: טל אקוקה)

ברוכה הבאה. מזל טוב וכאלה. מ.ס אשדוד "הצטרפה" לליגה. אשדוד לאחר 3 הפסדים מפתיחת העונה ואפס נקודות, גברה על בית"ר ירושלים 0:2 והיא כבר לא אחרונה. עכשיו היא עם ניצחון ונקודות ועוד מול קבוצה שנחשבה על הנייר קשה. אבל לא משחקים על הנייר ואשדוד על המגרש הייתה טובה, הרבה יותר טובה. ניצחון ואיתו הרבה אופטימיות לעתיד.

רק התיישבנו וכבר כמעט שער לאשדוד, אבל באיו נגח מקרוב לידיים של ניצן. 5 דקות אח"כ ניצן לא יצא טוב לכדור ואבו עקל וצבטקוביץ' החמיצו הזדמנות לעשות מזה משהו. בדקה העשירית קיבל באיו מתנה לגול. הגנת בית"ר טעתה, הכדור הגיע אליו ומול ניצן הוא בעט לקורה. החמצה של שער בטוח.

 

מ.ס אשדוד שלטה במחצית הזו וכל הזמן התקרבה לשער של בית"ר. היא ביטלה את בית"ר. בהגנה שיחק בן שמעון עם 3 בלמים ושני מגנים (אחד מהם קני סייף שעלה כל הזמן) ועצר את בית"ר רחוק משערו של ג'ראפי. אשדוד לחצה להשיג שער. מתאוסיניו אקס בית"ר כמעט עשה את זה. האחרון הגיע עד תיבת החמש והוציא רוחב, קריאף מבית"ר הקדים את באיו וחילץ לקרן.

בדקה ה-38 זה קרה. עוז בילו עשה צדק. הוא קיבל כדור מסייף ברחבה ובעט כדור חכם לפינה הרחוקה לחיבורים 0:1 לאשדוד. מתאוסיניו (40) שלח כדור מצוין לבאיו, והאחרון איחר ואפשר להגנת בית"ר לחלץ ולמנוע 0:2. לפני הירידה (45) להפסקה צ'בטקוביץ' הבלם קבע את השני. שוב קני סייף עלה מצוין לאגף והגביה כדור לרחבה וצבטוקביץ' היה שם לכבוש 0:2. צודק בהחלט.

שלוש דקות במחצית ובאיו, שוב הוא, קיבל כדור מבילו הגיע עד ניצן ושוב לא ניצל את ההזדמנות וניצן מנע את ה-0:3 שהיה גומר את המשחק. מתאוסיניו (60) בעט כדור חזק על סף הרחבה וניצן היה שם לעצור. אשדוד רצתה עוד שער. הייתה ראויה לעוד אחד.

ניצן המשיל להשאיר את בית"ר רק על מינוס 2. המגן זסנו (73) השאיר כדור מצוין לעטאא ג'אבר והאחרון מ-16 מטרים בעט מדויק לפינה, אבל ניצן הציל שער. בעשר הדקות האחרונות אשדוד ירדה מעט לשמור על התוצאה אבל עדיין יצאה למתפרצות מסוכנות שהיו שוות שער (פעמיים קעטבי במצבים טובים ופעם אחת עגייב). אלה היו הדקות המעטות שעוד ראינו את בית"ר, שנראתה רע. רע מאוד. אבל זה כבר לא עניין את מ.ס אשדוד שרשמה ניצחון ראשון של 0:2, שיכול היה להיות בקלות 4 ויותר, אבל הכי חשוב "החזיר" אותה לליגה והוריד הרבה מאוד לחץ מהקבוצה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני, צבטקוביץ', סבג, סייף (גיל כהן, 76), אבו עקל, ג'אבר (אינברום, 76), בילו (הרוש 83), מתאוסניו (עגייב, 83), באיו (קעטבי, 76)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך