הכל על סגולות הריפוי של ים המלח

ים המלח הוא המקום המושלם גם בשביל חופשה וגם בשביל לרפא את הגוף שלכם. מלונות ים המלח מחכים לכם עם שערים פתוחים בשביל להעניק לכם חופשה שלעולם לא תשכחו, במיוחד אחרי תקופת הקורונה. אז אם אתם כבר למעלה משנה לא יצאתם לחופש בגלל הנגיף, הגיע הזמן להתפנק כמה שרק אפשר
תמונה : depositphotos

בריאות ונופש – שילוב מנצח

למינרלים אשר נמצאים בים המלח יש יתרון גדול על פני כל מקום אחר בשל הריכוז הגבוה של המלחים הנמצאים במקום. כתוצאה מריכוז בגובה כזה אנשים בוחרים להגיע אל ים המלח בשביל מספר סגולות ריפוי שיש בים המלח. הנה מספר סגולות על קצה המזלג: 

 

יש לכם אלרגיה? בואו לים המלח!

בשל הריכוז הגבוה של המלחים ומגנזיום כל מי שיש לו אלרגיה יחוש הרגעה טבעית. סוף סוף תוכלו לנשום לרווחה ותגיעו לחופשה בה אתם חזקים יותר מהאלרגיה שלכם.

 

בעיות עור

‏המינרלים של ים המלח מסייעים לנו בבעיות עור שונות כגון: פסוריאזיס, אקנה ועוד. ‏גם כאן ריכוז גבוה של מגנזיום יעניק לעור שלנו מראה חדש ומבריק וימנע דלקתיות חוזרת בעור. מלבד לכך, המינרלים בים המלח מסייעים לעור יבש או לח. 

על פי מחקר נמצא שמלחים מים המלח גם מסייעים להפחתת קמטים.

 

סגולות של מלונות ים המלח 

כאשר אתם מגיעים לים המלח אתם רוצים את החופשה הנוחה ביותר במחיר המשתלם ביותר. מלונות ים המלח מציעים לכם גם חופשה שלא חוויתם כמוה וגם ספא מפנק, טיפולים עם מלחים ומינרלים מים המלח, טיפול רפואי בנקודות טריגר, עיסוי נימים סיס, טיפולים תנועתיים, טיפולים תרמו מינרליים, טיפולי בוץ וכן הלאה. כאשר אתם בוחרים במלון צאו מנקודת הנחה שלא כל מלון מציע טיפולים אלו, לכן חשוב לבחור היטב. רוב המלונות יציעו לכם סבסוד משמעותי בעלויות הטיפולים.

 

באתם גם לנפוש

מלבד לכך שים המלח הוא יעד אטרקטיבי אשר מכיל בתוכו סגולות ריפוי רבות ובשל כך רבים מגיעים אליו, המקום נחשב למבין המקומות היפים בארץ שלנו. ים המלח מוקף בנוף הררי, מלונות ים המלח נמצאים על שפת הים ומציעים לכם את הטוב ביותר. מלבד לכך, המקום שופע אטרקציות לכל הגילאים. החל מבילויים רומנטיים ועד למקומות היסטוריים. גם עבור חובבי האקסטרים יעד זה הוא מבוקש, תוכלו להגיע למסלולים מאתגרים, אטרקציות ימיות, סנפלינג וגם טיולי ג'יפים בהרים העוטפים את העיר.

 

אבל, לא פשוט למצוא מקום במלונות ים המלח, הביקוש גדול לא רק בקרב תיירים ישראלים אלא גם בקרב תיירי חוץ. לכן, כדאי לכם להזמין חדר במלון כמה שיותר מהר. אל תשכחו שהדרך הטובה ביותר למצוא את המחיר המשתלם היא על ידי השוואת מחירים דרך אתר ייעודי. מהרו להזמין לפני שיתפסו לכם את המקום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך