אפס משלוש

מ.ס אשדוד עם עוד הפסד ליגה, השלישי בשלושה מחזורים. הפעם אשדוד נוצחה בחוץ על ידי העולה החדשה נוף הגליל, 2:0. לאשדוד אפס נקודות והיא אחרונה בטבלה. קמהאני המגן הורחק.
מ.ס אשדוד. צילום: טל אקוקה.

"כדור ברשת" זה המתכון בדרך כלל לקבוצות בכדי לחזור לעצמן. מ.ס אשדוד הייתה צריכה מזה במשחק השלישי העונה מול העולה החדשה נוף הגליל בחוץ. אשדוד הגיעה למשחק מול הקבוצה המפתיעה מהצפון, עם אפס נקודות ובלי המאמן רן בן שמעון על הקו (משה אוחיון החליף אותו) לאחר שהורחק מול הפועל חיפה. אבל גם הפעם אשדוד לא הצליחה לאסוף נקודות והיא נוצחה 2:0 על ידי נוף הגליל והיא עם אפס נקודות מ-3 משחקי ליגה ואחרונה בטבלה.

אשדוד גם פתחה כך את המשחק, כמו שרוצה כדור ברשת. מרינוביץ' (4) שוער נוף הגליל עצר כדור מ-18 מטרים. עברו שתי דקות והיה זה תורו של  פהאד באיו להחמיץ מול שוער נוף הגליל ששוב היה שם למנוע את ה-0:1 של אשדוד. בילו הוסיף עוד  מבצע אישי (42) אבל שוער נוף הגליל שוב היה שם.

ושלא כובשים?..נכון סופגים. נוף הגליל יצאה להתקפה בדקת הסיום של המחצית. כדור הרוחב שהוצא אל תוך הגנת אשדוד הגיע משוער אשדוד ג'ראפי לסתיו נחמני והאחרון עשה מזה 0:1. דקה קשה לקבל גול, הכי קרוב לירידה למחצית.

ננאד צבטקוביץ'. חזר להרכב. (צילומים: טל אקוקה)

אשדוד עלתה למחצית השנייה שהיא יודעת שהיא חייבת שער. היא לא רצתה הפסד שלישי ברציפות. בילו (55) ניסה לאר שעבר את ברקמן אבל היה רק קרוב. באיו (66) התרומם לכדור חופשי שהרים סייף ונגח למסגרת, אך שם חיכה שוב שוער  נוף הגליל. אשדוד במחצית הכניסה שוב כלים התקפיים בכדי לחזור עם נקודה. אבל זה כנראה גם הפעם לא היה היום שלה.

כרבע שעה לסיום (74) נוף הגליל עלתה ליתרון בין שני שערים לאחר שקמהאני נגע על פי השופט שטייף בידו לאחר שפרייטר עבר כבר את ג'ראפי. את הפנדל הפך פרייטר לשער שני. אבל אם זה לא הספיק קמהאני ראה את האדום בעקבות הפנדל  ואשדוד נשארה בעשרה שחקנים וזה נראה גמור. בסיום זה נגמר עם עוד הפסד שלישי, ברציפות והרבה מחשבה להמשך.

 

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צבטקוביץ', אוואני, קמהאני, אבו עקל, סבג (סייף, 57), ג'אבר (שלו, 46), מאתוסניו (מוגיס, 46), בילו (בזיע, 69), באיו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך