גבר טבע ברצועת החוף שבין חוף הקשתות לחוף אורנים. מצבו קשה

הגבר הוא כבן 40. בוצעו בו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק פונה לביה"ח אסותא אשדוד. על פי מד"א מדובר ברצות חוף שכנראה אינה מוכרזת.
צילומים מד"א.

אירוע קשה הבוקר בחוף הים באשדוד. גבר כבן 40 טבע, בוצעו בו פעולות החייאה ולאחר חזרת הדופק פונה במצב קשה לבית החולים אסותא אשדוד.

דוברות מד"א : בשעה 07:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על טביעה ברצועת חוף לא מוכרזת בין חוף הקשתות לחוף אורנים באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק מפנים לבהי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 40 במצב קשה כשהוא מונשם.

פרמדיק המפקח של מרחב לכיש מד"א חיים לוין סיפר: "המצילים מחוף סמוך משו את הגבר מהים והתחילו יחד עם עוברי אורח בפעולות החייאה בסיסיות. בעזרת ג'יפבולנס וטרקטורון מיוחד שמוצב בתחנת מד"א בעיר הגענו ממש עד למטופל בחוף והמשכנו את הטיפול הרפואי המתקדם עד שליבו שב לפעום. בעזרת הטרקטורון חילצנו אותו לניידת טיפול נמרץ שחנתה בחניון החוף הסמוך ופינינו אותו במצב קשה להמשך טיפול בבית חולים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך