בעקבות קריסת הבניין בחולון: ראש העיר הנחה למפות את הבניינים הישנים בעיר

בשלב המידי תפורסם לציבור פנייה מטעם מהנדס העיר המבהירה את הסימנים היכולים להצביע על היות המבנה כמסוכן. כמו כן יעשה על ידי העיריה , ניתוח למבנים שטופלו עד כה.
ד"ר לסרי.

מיד עם קריסת המבנה בחולון הנחה ראש העיר ד"ר לסרי את מנכ"ל העיריה מר בן עדי, לנהל את מערך הטיפול הנדרש למיפוי מלא של הבניינים הישנים בעיר ובחינת החלופות ביחס למבנים אלה תחת ההנחה היסודית שמדובר בבניינים בבעלות פרטית שבאחריות הדיירים אך לצד זאת לאתר את כל חלופות הסיוע הממשלתיות והעירוניות העומדות לרשות הדיירים כדוגמת חיזוק מבנים במסגרת התחדשות עירונית, תרבות הדיור, פעולות עצמאיות ועוד.

בשלב המיידי תפורסם לציבור פנייה מטעם מהנדס העיר המבהירה את הסימנים היכולים להצביע על היות המבנה כמסוכן, בצירוף הנחייה לבצע את הבדיקה הנדרשת ללא דיחוי ודיווח למהנדס העיר על תוצאותיה במידה ונמצאו סימנים. במקרה כזה , המבנה יטופל במסגרת חוות דעת מבנים מסוכנים. במקביל העיריה תבדוק באופן יזום את הבניינים שנבנו בין השנים 1956- 1965. כמו כן יעשה על ידי העיריה , ניתוח למבנים שטופלו עד כה לאיתור סימנים בעייתם כדוגמת איזור גאוגרפי, שיטת בנייה ספציפית או גיל המבנה וכדומה ואף הם יטופלו באופן יזום. המנכ״ל יגיש לראש העיר את המלצותיו בהקדם האפשרי .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך