מה מחכה לאשדודים בשבועיים האחרונים של אוגוסט?

בעיריית אשדוד מסרים להורים את השבועיים האחרונים של חודש אוגוסט, עם המון פעילויות במחיר של 10 ש"ח.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:"במהלך החודשים האחרונים נהנתה אשדוד ממגוון רחב של אירועי תרבות ופסטיבלים. רובם הגדול היה ללא תשלום או במחיר סמלי, וכל זאת במטרה ליצור קיץ ישראלי 10, אותו הגדרנו השנה גם כקיץ חברתי וביחד הצלחנו ליהנות מעוד קיץ מיוחד.

שבועיים לפני סיומה של חופשת הקיץ,לאחר שכבר היינו בחופשה והקייטנות הסתיימו, החלטנו ליצור תוכנית נוספת אשר תיתן מענה רחב ומגוון לימי החופש הנותרים. "קיץ ישראלי 10 לשבועיים נוספים, שבהם נקים 6 מתחמי ענק מגוונים עם מיטב האומנים ושפע של פעילויות, סדנאות ומופעי תרבות איכותיים, שינעימו את זמנכם" אומרים בעירייה ומוסיפים בסיפוק רב: "אנו גאים להמשיך ולהוביל מיזמי בילוי ותרבות לרווחת התושבים, ולהעניק שפע הזדמנויות לבילוי ופנאי לכל המשפחה, גם בימי חופשת הקיץ האחרונים, בתקווה שאירועים אלו יהפכו למסורת גם בשנים הבאות.

קיץ ישראלי 10 היה גולת הכותרת והסלוגן אשר ליווה את חוברת אירועי הקיץ. רבים התעניינו אז לגבי הפרויקט הנוסף שיעסיק את תושבי אשדוד בשבועיים האחרונים של הקיץ, בעלות של 10 ₪ או ללא תשלום כלל. אז למי שלא יודע, התוכנית החדשה יוצאת או-טו-טו לדרך ובימים אלה תגיע תוכניה נוספת לכל הבתים ובה שלל פעילויות לשבועיים האחרונים של הקיץ.

חודשי הקיץ כידוע מאופיינים בחיפוש אחר תעסוקה למשפחה, כשילדים וצעירים נמצאים בסריקה מתמדת אחר פעילויות שיעבירו את זמנן ויעניקו להם הרגשה של חופש. החלק המרכזי בחופשה הינו כמובן בילוי ונופש על כל סוגיו אלא שבצד זה מגיעות גם הוצאות כספיות גבוהות מאוד מה שמביא לחיפוש אחר תחליפים זולים שלא תמיד נמצאים בפתח.

עיריית אשדוד נתנה לכך מענה ובנתה תכנית מקיפה לחודשי הקיץ, קיץ ישראלי 10 – תוכנית בילוי ופנאי לכל שכבות האוכלוסייה. "השבועיים האחרונים של הקיץ מהוווים את התקופה הקשה ביותר להורים ולילדים, ועיריית אשדוד נערכה במיזם בילוי ופנאי משפחתי, לראשונה באשדוד והיחיד בארץ, אשר נותן מענה לשבועיים האחרונים של הקיץ בסכום סימלי או ללא תשלום" אומרים בעירייה.

בנוסף משיקה עיריית אשדוד תוכנית ייחודית ומהפכנית הכוללת 6 מתחמים, 87 פעילויות ב-12 ימים, בעלות של 10 ₪ או ללא תשלום

מיזם זה הוא ראשון מסוגו בישראל ועיריית אשדוד היתה הראשונה לבנות תוכנית חדשה שנותנת פיתרון אופטימאלי לשבועיים האחרונים של הקיץ, בנוסף כמובן לתוכנית אירועי הקיץ שהתנהלו בכל תקופת החופשה.

התכנייה החדשה המופצת בימים אלה בבתים תציע מגוון מרשים של פעילויות: מתחם ספורט, מתחם יצירה, פארק אתגרים, המשכן לאומנויות הבמה, מתנ"ס בית לברון, אוהל ענק הנודד בחוף הים,הצגות, שייט, משחקי כדור, אפי-כפי, ים יבשה, סדנת תיאטרון, סדנת בישול, קרקס דורטו, עיטור צלחות, יצירת גרפיטי ענק… ועוד ועוד ועוד – מגוון ענק של פעילויות!והכל בשבועיים!

לא לחינם נקבעו השבועיים האחרונים של חודש אוגוסט כמועדים המתאימים ביותר לתוכנית. היה זה כמענה למדיניות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, המבקש להנחיל פעילות מגוונת למקסימום משתתפים מתושבי העיר ולהקל על ההורים ככל שרק ניתן.

"את המתחמים יפעילו בני הנוער מתנועות הנוער וממועצת הנוער העירונית אשר יקבלו שכר עבור עבודתם, כך שהתוכנית מצליחה לתת מענה כפול: גם פעילות בילוי ופנאי לציבור התושבים וגם מענה תעסוקתי לנוער" אומרים בעירייה ומאמינים כי גם מודל זה יזכה לחיקויים ע"י רשויות אחרות .

234234

1111111111132

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך