מצאנו לכם את המתנה שתעשה לכם מתוק בלב

שוקולד, כמה הוא מרכז חיינו. במיוחד בתקופה האחרונה בה כל העולם מתמודד עם מגפת הקורונה. שוקולד הוא ללא ספק אחת ההנאות הטובות של החיים וכשמשלבים את הכול יחד, אין פלא שבשנת 2020 נרשמה עלייה חדה של יותר מ-20% בצריכת שוקולד בקרב הישראלים והעולם כולו. כולנו אוהבים אותו בכל מיני מצבי צבירה, מאז שהינו ילדים ועד היום
תמונה: Freepik

אנחנו אוהבים שוקולד – והרבה

כשהיינו סגורים בבית תחת מגבלות ובמיוחד בתקופת החגים, אין דבר יותר מפתיע מכמה דפיקות על הדלת, ולפתע שליח המחזיק בידו חבילה שווה במיוחד, וכאשר פותחים אותה, מיד עולה חיוך גדול על הפנים – מארז מהודר עם שוקולד ויין המציץ מהחבילה, אותו קיבלתם מאדם אהוב עליכם במיוחד שפשוט חשב עליכם.

מארזים מתוקים הם הטרנד החם ביותר כיום בעולם המתנות, והם בהחלט מתנה מרגשת ומפתיעה, אותה תוכלו להזמין בקלות רבה ולהעניק לאהובים שלכם.

מארזים מתוקים מגיעים בשפע של צורות שונות ובטווח מחירים רחב, אך עם חיפוש נכון – תוכלו למצוא כמה כאלה מוצלחים במיוחד, ואפילו במחיר שיפתיע גם אתכם.

שוקולד זה אהבה

לבן או בת הזוג, כהוקרת תודה, כמתנה לחג, לחברים ולמשפחה – מארז שוקולדים עם משלוח עד הבית זוהי בהחלט מתנה פופולארית, מנחמת, כיפית ומתוקה במיוחד.

מזה שנה וחצי שאנחנו חיים עם מגפת הקורונה, העולם השתנה בכל כך הרבה פרמטרים. בעקבות הסגרים וההגבלות שחלו עלינו, אופן הצריכה שלנו כצרכנים והתדירות השתנה מאוד. מסעדות וחנויות רבות היו צריכות לצאת מהקופסא, לשנות תפריטים, להיות יצירתיים ולהמציא את עצמן מחדש. חנויות וחברות היו צריכות להקים פלטפורמות סחר כדי לאפשר לנו לרכוש את תוצרתם גם באופן מקוון ועד פתח הבית. בשנת 2020 חלה נסיקה בפתיחת חנויות אינטרנטיות וזה מאפשר לנו הצרכנים, המון הזדמנויות חדשות ומבחר גדול של מוצרים לרכישה בלי לצאת מהבית. היום, עם הטכנולוגיה המפותחת כשהכול קורה כל כך מהר ובקלות, אפשר קצת להקל על עצמנו ולרכוש מתנות אונליין. הדרכים לקניונים ולמרכזי המסחר עמוסות פקקים, קשה למצוא חניה, החום לא מקל על החוויה ואפשר בקלות לחסוך את זה.

כן, שוקולד קונים אונליין

אחת הדרכים הנוחות והמומלצות להזמנת מארז מתוק בכמה קליקים פשוטים, היא להיכנס לאתר אונליין שאולי לא הכרתם – קיפי מתנות וצעצועים, המתמחים בדיוק בדברים האלו. עם ניסיון רב של שנים ומגוון מוצרים רחב שאפילו הפתיע גם אותנו, תוכלו לשוטט באתר ולצפות במתנות איכותיות בהנחות משתנות ושוות, אותם תוכלו להכניס לעגלת הקניות – ממש כמו בחנות אמיתית.

באתר תמצאו מארזים מתוקים ואישיים פשוט נפלאים, המגיעים בשלל קופסאות בצבעים וסוגים שונים: קופסאות עגולות ומרובעות נפתחות וקופסאות שקופות עם פרחי סבון בצורת לב. המארזים מגיעים עד הבית עטופים בצלופן מרשים שרק עושה חשק כבר לפתוח את המתנה.

כל מארז מגיע בווריאציה ותכולה שונה של שוקולדים, כך אפשר לבחור מה שבא לכם באותו הרגע, לפי הטעם ומצב הרוח. בכל מארז מבחר פרלינים איטלקיים ושוקולדים איכותיים כשרים תוצרת חו"ל. אז אם בא לכם שוקולד ומתנות שיגיעו עד אליכם או לקנות במתנה למישהו שאתם אוהבים, אנחנו ממליצים על חנות קיפי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך