עזרא סוככים – פרגולות והצללות

במדינה שטופת שמש כמו ישראל צל הוא צורך הכרחי: בין אם מדובר במרפסת הביתית, בחצר של בית קפה או במרחב ציבורי. עזרא סוככים מספקים מגוון של פתרונות הצללה איכותיים לבית ולעסק, תוך מתן שירות מקצועי, אישי ואדיב. אצלנו תמצאו סוככים והצללות מכל הסוגים, החל ממרקיזות ועד פרגולות לבית ולגינה
תמונה : Pixabay

 

פרגולה חשמלית – לשליטה מושלמת בהצללה 

בשנים האחרונות הולכת ועולה הפופולריות של פרגולות חשמליות, שנקראות עם פרגולות סנטק. הסיבה לכך היא שלפרגולות מהסוג הזה יש יתרונות רבים, שהופכים אותן לפתרון ההצללה המושלם למרפסת הביתית או לחצר. פרגולות חשמליות עשויות מאלומיניום, שהוא חומר קל במיוחד אך גם עמיד במיוחד. הן עמידות בפני פגעי מזג האוויר ומספקות הגנה מהגשם בחורף וכמובן הצללה לאורך כל השנה. אבל היתרון הכי משמעותי של פרגולות חשמליות הוא שמדובר בפתרון הצללה מודולרי, שניתן לפתוח ולסגור על פי צרכי הצללה שלכם בכל זמן נתון. פרגולות אלומיניום חשמליות עשויות מלוחות אלומיניום ומגיעות עם מנגנון ייחודי שמאפשר לשנות את זווית הלוחות, וכך לשלוט בכמות האור שעוברת דרכן. 

השליטה בהצללה הופכת את הפרגולות האלה לפתרון אידאלי עבור כל חצר או מרפסת. לצד זאת, הן עשויות מחומר עמיד, נוח לתחזוקה ולניקוי. פרגולות אלומיניום ניתנות לצביעה בתנור (צביעה בחום) כך שניתן לבחור צבעים שיתאימו לעיצוב הגינה. 

פרגולות עץ – פתרון הצללה קלאסי 

אם אתם מחפשים פרגולה לבית, פרגולות עץ הן הפתרון הקלאסי. ניתן להרכיב אותן ממגוון סוגי עץ, בעלי צבעים ודרגות כהות שונות, ולתכנן אותן בהתאם לתנאי השטח ולצורכי ההצללה הספציפיים. קיימים שני סוגים של פרגולות עץ: פרגולות עומדות, שנתמכות בעמודי עץ שמגיעים לרצפה, ופרגולות תלויות שמחברים לקיר תומך. את הגג של הפרגולה ניתן לצפות ברעפים, או לייצר אותו מלוח מתכת. אפשרות נוספת היא להשתמש ביריעת בד ייחודית. 

אחד החששות העיקריים כשבאים לקנות סוכך פרגולה לגינה הוא מה רמת העמידות שלה. כשמדובר בפרגולות עץ, כדאי לדעת שהיום קיימות טכנולוגיות ייצור שהופכות את העץ לעמיד יותר, ומעניקה לפרגולה הגנה מרבית מפני נזקי מזג האוויר. יחד עם זאת, חשוב להקפיד על תחזוקה מתאימה הכוללת שימון וצביעה של העץ לפחות אחת לשנה-שנתיים, על מנת לשמור על הפרגולה במצב טוב. 

עזרא סוככים – מומחים בהצללה 

אם אתם מחפשים פרגולות איכותיות לחצר או למרפסת, הגעתם למקום הנכון. עזרא סוככים היא חברה בעלת ניסיון של שנים בייצור, שיווק והתקנה של פרגולות ופתרונות הצללה נוספים כמו סוככים ומרקיזות. אנחנו מעניקים שירות החל משלב תכנון ועיצוב הפרגולה ועד להתקנה שלה בבית הלקוח, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של כל לקוח ובתנאי השטח העומדים לרשותו. בחברה עובדים אנשי מקצוע מנוסים, בעלי ניסיון רב בייצור והתקנת פרגולות מכל הסוגים והיכרות עם חומרי הגלם השונים. 

בקרו באתר הבית: עזרא סוככים – פתרונות הצללה מתקדמים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך