בן שמעון: "השחקנים שהצטרפו אלינו הוסיפו לרמה שלנו ובאו עם מוטיבציה גבוהה"

אשדוד תארח את הפועל חיפה בראשון (19.00) עם 4 שחקני רכש חדשים. השוער יואב ג'רפי: "אנחנו מתרגשים לחזור למגרש הביתי שלנו.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד תפגוש ביום ראשון את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור השני (19.00, אצטדיון הי"א) בליגת העל. אשדוד ששינתה את פניה עם הצטרפותם של אמיר עגייב, קני סייף , שי בן דוד ועטאא ג'אבר (שערך אימון ראשון במוצ"ש לאחר כשבוע של מחלה), תרצה ניצחון ליגה ראשון, במשחק הבעית הראשון העונה. אור אינברום שחולה בקורונה ייעדר. עוז בילו עשוי לפתוח.

המאמן רן בן שמעון אמר: "הפועל חיפה זו קבוצה שלא צריכה לשחק טוב כדי להיות מסוכנת. אנחנו צריכים להגיע מוכנים כדי לצאת עם תוצאה טובה. השחקנים שהצטרפו אלינו הוסיפו לרמה שלנו ובאו עם מוטיבציה גבוהה. תהיה לנו קבוצה טובה מאוד העונה. אנחנו נצרף עוד שחקנים. אני מבטיח שתהיה לנו קבוצה שחושבת התקפה".

השוער יואב ג'רפי: "אנחנו מתרגשים לחזור למגרש הביתי שלנו. היה לנו מאזן טוב בבית בעונה שעברה ואנחנו רוצים לשמור על זה. הקבוצה טובה ואני מקווה שנראה את זה בתוצאות. מבחינה אישית אשמח לחזור לסגל הנבחרת ולהמשיך את היכולת שלי מהעונה שעברה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך