המשטרה: בן 17 נתפס על חם בזמן ניסיון לפגוע מינית באישה

בלשי המשטרה שהיו בליל שבת בפעילות סמויה באשדוד, מנעו תקיפה מינית של צעירה ועצרו 'על חם' צעיר כבן 17, שהנו חשוד ב 2 תקיפות מיניות נוספות בעיר.
אסיר אזוק באזיקים

בלשי המשטרה של תחנת אשדוד, מזה מספר שבועות פועלים באופן סמוי באזור שדרות תל חי בעיר, בעקבות 2 מקרים שדווחו למשטרה, על נשים שהותקפו מינית ע"י חשוד, ולאחר מאבק עמו נמלט טרם הספיק לבצע את זממו. פיקוד מרחב לכיש ותחנת אשדוד, סימנו את החשוד האלמוני, כמי שיש להביאו למעצר בכל מחיר על מנת להפסיק את מקרי התקיפה ולמנוע את המקרה הבא.

בליל שבת, סמוך לשעה 2, בלשי המשטרה שהיו בפעילות סמויה וממוקדת שמטרתה לאתר את החשוד, הבחינו בצעיר העונה לתיאור והתחקו אחר עקבותיו, עד אשר הבחינו לפתע, כי רץ לעבר צעירה שהלכה ברחוב, מפיל אותה ומנסה עפ"י החשד לבצע בה עבירות מין. הבלשים מיד בלמו את התקיפה, השתלטו עליו ועצרו אותו לחקירה בגין כלל המקרים המיוחסים לו, אליהם נקשר במהלכה.

מבירור זהותו שלא הייתה ידועה עד מעצרו, עלה כי מדובר בצעיר כבן 17, תושב אשדוד, והערב הוא יובא בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך