קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בחצי גמר גביע ווינר

המחזור השלישי והאחרון בגביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש, וקבע כמעט סופית את תמונת חצאי הגמר שייערכו ביום שני: בני הרצליה תארח את הפועל קרית אונו, היריבה של הפועל SP אשדוד תתברר אחרי המפגש בין הפועל חבל אילות לא.ס רמה"ש.
עומר גרא הערב במפגש של הפועל אשדוד מול דימונה. צילום: פנחס אליס, הפועל אשדוד.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מסתערת על התואר הראשון שלה העונה. אשדוד עלתה לחצי גמר גביע ווינר, השופטים, לאחר ניצחון על דימונה 19:30. כך נקבע לאחר המחזור השלישי והאחרון בגביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש.

מחזיקת גביע המדינה הפועל SP אשדוד סיימה ראשונה, אחרי ניצחונות על מכבי דימונה  ועל א.כ נס ציונה (24:28). אשדוד העפילה לחצי הגמר, והיריבה שלה תיקבע כאמור אחרי המפגש  בין הפועל חבל אילות לא.ס SGS רמת השרון (13:00).
לרמה"ש ולחולון בבית ד' – 2 נקודות כ"א (יחס השערים של רמה"ש עומד על +4 ושל חולון על +2), כאשר חבל אילות ללא נקודות ועם -6 ביחס השערים, והיא חייבת ניצחון מחר ובהפרש של 9 שערים כדי לעבור גם את חולון ולהעפיל שלב). מבחינת רמה"ש גם הפסד מינימלי יעלה אותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך