הפרקליטות הגישה כתב אישום בפרשת האונס של בת 14 לפני שש שנים באשדוד

כתב האישום נגד שלושה חשודים, אחד מהם מאשדוד, מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של אינוס, מעשי סדום ופגיעה בפרטיות. לחשוד מאשדוד מיוחסת גם עבירה של הדחת קטין לסם.
ניידת באשדוד

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד 3 נאשמים- איגור קפלונוב (33) מאשקלון, רון גולצמן (29) ויצחק ברוך ארונוב (36) מאשדוד , המייחס להם ביצוע עבירות מין כלפי מתלוננת שהייתה קטינה בת כ- 14.5, בעת ביצוע המעשים בשנת 2015.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אסף בר יוסף, הנאשם 3 שהיה נהג מונית, פגש במתלוננת, לקח אותה לחדר במלון באשדוד, שם נתן לה להשתמש בסם מסוג קוקאין ולשתות אלכוהול ולאחר מכן ביצע בה עבירות מין. לאחר מכן, הזמין הנאשם 3 את הנאשמים 1 ו-2 לבוא לחדר במלון, שם גם הם ביצעו במתלוננת בצוותא מעשי מין, והכל מבלי הסכמתה של המתלוננת ותוך מודעות לכך שהמתלוננת נמצאת במצב בו נמנע ממנה לתת הסכמה, וזאת בשל מצבה הפיזי לאחר השימוש בסמים ובאלכוהול. בנוסף, פגעו הנאשמים בפרטיות המתלוננת בכך שצילמו אותה ערומה. לאחר מספר שעות, עזבו הנאשמים את החדר והותירו את המתלוננת לבד בחדר, כשהיא שרויה עדין תחת השפעת הסמים והאלכוהול.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של אינוס, מעשי סדום ופגיעה בפרטיות. בנוסף לכך, מיוחסת לנאשם 3 גם עבירה של הדחת קטין לסם. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך