מועצת העיר החליטה: סגן ראש העיר אלי נכט הממונה על תיק התעסוקה באשדוד

פיתוח ההיטק, התעסוקה וקידום העסקים בעיר אשדוד עברו השבוע לידו של עו"ד אלי נכט, שלא נח לרגע, התחיל לעבוד במלא המרץ ומתכנן שינויים והישגים כבר בחודשים הקרובים
אלי נכט בכנס מיוחד שהתקיים בארצות הברית

מועצת העיר שהתכנסה אמש, החליטה למנות את סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט לממונה על תיק התעסוקה. באחריותו של עו"ד אלי נכט יהיה לקדם את תחום ההייטק, העסקים והתעשייה בעיר אשדוד.

נכט, שנחשב לאחד הסגנים היותר מקורבים לראש העיר בעיקר בתקופה האחרונה, קיבל ליידו את התיק הנחשק ומתכוון להתחיל להניע מהלכים מעניינים בעיר.

לאתר 'אשדוד אונליין' נודע כי כבר בימים האחרונים החל נכט לפעול מול אחד ממוסדות הלימוד הגדולים בארץ, על מנת שאלה יפתחו שלוחה בעיר, כאשר במקביל הוא נפגש עם מספר חברות הייטק שמתעניינות במעבר לאשדוד.

סגן ראש העיר אלי נכט, אמור להחזיק בקרוב גם בתפקיד יו"ר המשכן לאומניות הבמה, וכנראה שבמועצת העיר הבאה התפקיד יועבר מאבי אמסלם לעו"ד נכט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך