ראש העיר פתח את שנת הלימודים בביקור בתי ספר בעיר

עשרות אלפי תלמידים החלו היום את שנת הלימודים החדשה, כאשר רובם ילמדו בתוך הכיתות, ראש העיר ביקר בשישה מוסדות חינוך שונים בעיר

57,346 תלמידות ותלמידים יוצאים אל דרך חדשה אחרי חופשה ארוכה ומהנה. מהם 81 אחוזים, ילמדו מתוך בית הספר: 373 כיתות ז'-יד' מתוך 458 אשר נמצאות בפיקוח הרשות המקומית. ראש העיר פתח את השנה כהרגלו בביקור במספר בתי ספר בעיר.

באגרת מיוחדת שפרסם ראש העיר לפתיחת שנת הלימודים כתב "הרשו לי תחילה לברך אתכם בשנה טובה, מלאת בריאות והצלחה. שנת תשפ"א שהסתיימה זה עתה הייתה רצופת אתגרים נוכח מגפת הקורונה, הפוגעת בנו גם כעת. אני גאה בכל חלקי הפאזל המרכיבים את מערכת החינוך באשדוד אשר נרתמו לעבור את שנת הלימודים בשלום. ההשקעה שלכם, העבודה המאומצת של ראש מנהל החינוך אריה מימון ועובדי המנהל לאורך חודשים ארוכים ואינטנסיביים, האכפתיות של צוותי החינוך והמעטפת העירונית כולה, שמתייחסת אל כל ילדה וילד כאילו מדובר בילדים הפרטיים שלהם, הם המתכון לצליחתה גם של תשפ"ב הבאה עלינו לטובה ואני מודה לכולם על המאמץ והנכונות".

"57,346 תלמידות ותלמידים יוצאים אל דרך חדשה אחרי חופשה ארוכה ומהנה. מהם 81 אחוזים, ילמדו מתוך בית הספר: 373 כיתות ז'-יד' מתוך 458 אשר נמצאות בפיקוח הרשות המקומית. אנו ערוכים לקליטתם ומוכנים לכל תרחישי הלמידה, מקרוב ומרחוק, היברידית ופרונטלית, ובטוחים כי גם בתשפ"ב התלמידים ימשיכו להצעיד אותנו להישגים משמעותיים כפי שעשו בשנים החולפות. הכנו עבורם פעילות עניפה גם בחינוך הבלתי פורמלי, שלתוכו יצקנו תכנים משמעותיים כהשלמה לשעות הלימוד הפורמליות".

ראש העיר הוסיף "נמשיך לקדם גם בתשפ"ב עבור כל ילדי העיר מרכיבים של חדשנות ויזמות לטובת דור העתיד, וערכים של שוויוניות, מצוינות והצטיינות מכיתות הגן ועד האוניברסיטה תוך טיפול ועידוד המנהיגות החינוכית. בצד הפיזי, הכנו את המוסדות לקליטת התלמידים, שיפצנו ובנינו מבנים חדשים וערכו בדק בית בכל מוסדות החינוך. תקציב החינוך יעמוד על 651 מיליון שקל, ותקציב הפיתוח על 349 מיליון".

לסיום כתב "כדי שנוכל ליהנות מכל זה, עלינו לפעול לשמירה מקסימלית על הבריאות. אחוז המתחסנים בעיר גבוה ואנו שואפים להעלותו יחד עם חיסון התלמידים בגילאי 12-15 לטובת מערכת חינוכית בריאה, מתפקדת ומצוינת אף יותר. הקורונה איננה משחק ילדים ואנו מחויבים להיזהר וליצור עבור ילדינו את המציאות שתאפשר לנו להמשיך את חיינו וללמוד בצורה מיטבית. יחד, נהפוך את תשפ"ב לשנה מוצלחת לימודית, חברתית ובריאותית!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך