הסרת שיער בלייזר לגברים המרכז להסרת שיער

במשך שנים רבות גברים לא הסירו את שערות הגוף שלהם. הסרת שיער בקרב גברים מגופם לא פעם יצרה אצלם הרגשה שהם פחות גבריים ועל כן, מלבד גילוח של הפנים, הם היו נשארים עם כל שיער הגוף שלהם, גם אם הם היו שעירים מאוד והשיער הפריע להם וגם אם הם חשו שיותר אסתטי להיות ללא שיער. כיום לעומת זאת, לא מעט סטיגמות התנפצו וגברים רבים בוחרים להסיר שיער מאזורים שונים בגופם. מרבית הגברים שבוחרים להסיר שיער מגופם עושים זאת באמצעות הסרת שיער בלייזר
תמונה: freepik

מה צריך לדעת על הסרת שיער בלייזר לגברים?

חשוב מאוד לדעת כי כיום שיעור הגברים המשתמשים בשירותי הסרת שיער עומדת על40 אחוזים. מרבית הגברים יבקשו טיפולי הסרת שיער בגב בחברת המרכז להסרת שיער בלייזר לכל הגוף או בכתפיים, בבטן, בחזה, בצוואר, בישבן, בעצמות לחיים וכן יבקשו דילול באזורים נוספים שהם: הידיים או הרגליים. מכשירי הלייזר שניתן למצוא כיום עבור הסרת שיער לגברים ובכלל מתבססים על טכנולוגיית DIODE, מדובר על מוליכים חשמליים שמוליכים בצורה יעילה מאוד את אנרגיית קרן הלייזר. ישנם גם מכשירים הפועלים בטכניקה של הבזקי אור, אך הם מגיעים בגרסה מחודשת ומשודרגת יותר למכשירי העבר והם מציעים שיפור ניכר בתוצאות הסרת השיער.

כמה טיפולים גבר צריך בכדי להסיר שיער בלייזר?

התשובה לשאלה זאת תשתנה מגבר לגבר בהתאם לסוג השיער שלו, האזור שבו הוא מעוניין להסיר את השיער, הגיל שלו, צבע השיער ועוד. אין באמת אפשרות להגיע באופן מוחלט כבר בתחילת התהליך כמה טיפולים באופן מדויק ידרשו לכל מטופל שכן, כל מטופל מגיב בצורה שונה לטיפול. ניתן לומר כי ההשערה היא שכמות הטיפולים שתידרש תהיה בין 5 ל20 טיפולים. 

צעירים או מבוגרים?

אם אתם מתקרבים לגיל 40 ואתם מעוניינים לבצע שינוי כלשהו הנוגע לשיער הגוף שלכם, חשוב שתדעו שהבחירה בשיטת הסרת שיער בלייזר תציע לכם תוצאות טובות מאוד במעט טיפולים. אם עדיין לא הגעתם לגיל 40 בין הטיפולים תהיו חלקים לתקופה של בין חודשיים ומעלה וככל שתתקדמו עם הטיפולים כך מרווח הטיפולים יגדל בשל קצב צמיחת השיער שיהפוך לאיטי יותר. אם עדיין לא הגעתם לגיל 20, כדאי שתחכו מאוד שכן, לרוב הטיפולים מתחת לגיל 20 פחות יעילים, אלא אם כן אתם סובלים משיער יתר שלא סובל דיחוי.

אופן הטיפול ותופעות לוואי

מומלץ להגיע לטיפול מגולחים כאשר יש לבצע את הגילוח ערב לפני הטיפול. הטיפול יבצע על ידי טכנאי או טכנאית מנוסים אשר יחליקו את ידית הטיפול על פני האזור המטופל. לאחר מכן יתחיל תהליך נשירה של השיער תוך 3 שבועות מיום הטיפול. תופעות הלוואי לאחר הטיפול יכולות לכלול אדמומיות חולפת בעור, בצקות קטנות שנעלמות יחד עם האדמומיות ולעיתים מעין כוויה שתחלוף ולא תותיר סימן כלשהו.

האם הטיפול מסוכן?

אין סיכונים מיוחדים בטיפול הסרת שיער בלייזר לרבות תופעות הלוואי. לא מעט אנשים חוששים מנזק עתידי שיתרחש כתוצאה מקרני הלייזר אך חשוב מאוד להסיר כל ספק בעניין, הלייזר איננו גורם למחלות ממאירות כסרטן. מדובר על קרינה בלתי מייננת ועל פי מחקרים מדעיים וכן בהתאם למאות אלפי המטופלים שביצעו את התהליך, אין בכך סיכון כלשהו לבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך