מלחמת הכנופיות: כתב אישום כנגד מוכר למשטרה מאשדוד בגין החזקת נשק

כתב אישום - הוגש לפני זמן קצר נגד גל תורג'מן תושב אשדוד, בגין עבירות של החזקת נשק, שיבוש מהלכי משפט ןהחזקת סם לצריכה עצמית - הנאשם נעצר בדירה ממנה השליך מהחלון אקדח ותחמושת שעפ"י החשד היו מיועדים לשימוש בסכסוך בין כנופיות פשיעה.

היחידה המרכזית במרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיכה את מאבקה הנחוש בכנופיות הפשיעה בכלל, ובעיר אשדוד בפרט, במטרה להרחיק את העבריינים מהרחובות ולהבטיח את שלום הציבור וביטחונו.

בתאריך ה 14.8.21, בשעות הבוקר המוקדמות, בלשי הימ"ר שהיו בפעילות מבצעית סמויה, פשטו בסיוע יחידת יס"מ לכיש ויחידות מחוזיות נוספות, על דירת מסתור בעיר אשדוד, בה הסתתר עפ"י החשד הנאשם.

עם פשיטת השוטרים על הבית, השליך הנאשם אקדח ותחמושת מחלון הבית, שעפ"י החשד היו מיועדים או ששימשו לביצוען של עבירות פשע חמור במסגרת סכסוך בין כנופיות פשיעה. עוד נתפס בדירה סם מסוכן לשימוש עצמי.

הנאשם גל תורג'מן, נחקר בימ"ר לכיש בחשד לעבירות החזקת נשק ושיבוש מהלכי משפט והחזקת סם מסוכן.

מעצרו הוארך מעת לעת, והיום עם סיום מלאכת איסוף הראיות, הגישה נגדו שלוחת התביעות במרחב לכיש, את כתב האישום ובקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים.

מצ"ב תמונה
קרדיט דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך