היו שווים, נקודה.

מ.ס אשדוד הפסידה במשחק פתיחת העונה להפועל ת"א 2:1, אבל יצאה עם הרבה מחמאות. אשדוד החמיצה כל כך הרבה פעמים שהייתה צריכה לצאת לפחות עם נקודה.
לא נפלו מתל אביב. נאור סבג וצבטקוביץ' במשחק. (טל אקוקה).

בן שמעון חזר על המנטרה כל ההכנה העונה. "תהיה לנו קבוצה טובה". כולם חשבו שהוא אומר משהו שאינו מתכוון כי אשדוד של השנה שונה לגמרי וחסרה מספר שחקנים. במוצ"ש בבלומפילד, במשחק הראשון של עונת 21/22 הבנו שבן שמעון יודע מה הוא מדבר. הוא הכין את אשדוד מצוין מול הפועל ת"א. אשדוד  הפסידה (2:1) ויצא העם מחמאות. אבל בהחלט הייתה צריכה לצאת עם נקודה לפחות.

אשדוד למרות הכל פתחה בשער (7) בריהון כבש את השער. השופט רועי ריינשרייבר פסל. איזו פתיחה. כמעט. אשדוד לחצה (9) אבו עקל ניסה מ-25 מטרים. אחרי רבע שעה זה כבר נראה ברשת, אבו עקל שלח מצוין את באיו , שטקוס שוער ת"א, הדף הכדור הגיע לזוהר זסנו שבעט לשער והבלם טראורה עצר שער בטוח.

כשלא כובשים סופגים? הפעם רק כמעט. עידן ורד (25) קיבל כדור גאוני משלומי אזולאי, פעם בצד השני וורד החמיץ שער בטוח. אשדוד הגיבה מיד (30). ועם עוד כמעט .אינברום הגביה קרן, אוואני נגח ושטקוס הציל שער בטוח. יותר מידי החמצות לאשדוד. בריהון (34) שוב החמיץ. עוד אחד לאשדוד. לא להאמין. זה נגמר באפס אפס עם שליטה מוחלטת של אשדוד. אבל לא כלבוש בבלומפילד בכל כך הרבה מצבים יכול היה לפגוע בקבוצה במחצית השנייה.

הכין את הקבוצה מצוין. בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

אשדוד פתחה את המחצית השנייה כמו הראשונה. פאהד באיו (46) קיבל כדור ממצב של שער ברחבה והצליח להחמיץ. רגע רשמנו עוד החמצה (49) אינברום בעט כדור מצוין בפריצה שלו ושוב שטקוס מנע שער. מה יהיה? יהיה שער רק בצד הלא נכון

באחת ההתקפות הבודדות שלה בדקה ה-59 הפועל כבשה. ליידנר המגן בעט לא חזק מצד שמאל והכדור עבר את כולם כולל ג'ראפי וכבש. 0:1  השער הכניס הרבה רוח לתל אביב. ביטון המגן הוסיף כדור לקורה (66). בן שמעון הכניס למשחק את בילו ודהן ואח"כ יוני סיסאי ונואף בזיע  וויתר על 3 בלמים (אוואני שהיה פצוע במהלך ההכנה, יצא אחרי 77 דקות) הלך על כל הקופה בהתקפה.

הפועל ת"א ניצלה את הרצון ללכת על כל הקופה של אשדוד והעייפות שלה לסגור סיפור 3 דקות לסיום. אופרק ביטון בעט כדור מ-18 מטרים פנימה 0:2. זהו. זהו? עוד רגע עוז בילו שנכנס כמחליף כבש בדקה ה-90 והכניס אותנו לתוספת זמן שהכל אולי פתוח. לא במשחק הזה. אשדוד מחמאות הפועל ת"א נקודות.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני (סיסאי, 77), צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני, אבו עקל, נאור סבג (דהן, 70), בריהון (בילו,62), אינברום (בזיע, 77), באיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך