באה מאהבה

לא משנה כמה, חיכינו לה יותר מידי זמן. ליגת העל נפתחת במוצ"ש וזה דוחה הכל, מקורונה ועד הצבעות אי אמון בממשלה. זה כי אנחנו מאמינים בני מאמינים במשחק הזה שבסופו של דבר, כבר מההתחלה – בא לנו מאהבה.. גם העונה הזו.

אני לא יכול שלא להיות רומנטי. ידע שזה לא מתאים לי, אבל אני חייב. כמו ששיר השירים נכתב להערצת האל, ככה אני חייב לפתוח את הטור הזה בשיר להערצתה. זה חזק ממני. מאחר והייתי חייב לפתוח במילים מלאות רגש, לקחתי כמה מילים משירה של יהודית רביץ – "באה מהאהבה", כי אני מאוהב בה (לא ברביץ, למרות שאני אוהב את השירים שלה…לא משנה)…וזה הולך ככה: "כמה שהיא יפה, אור על פניה נח ורואים עליה שהיא באה מאהבה"….

לא, אל תחפשו אף גברת עכשיו. השיר הזה לא מוקדש לנוכחית שלי. מי שבאה מאהבה היא משהו אחר, ליגה בפני עצמה. ליגה תרתי משמע – ליגת העל. כן כן גברותיי וגברותיי…אני מתכוון לליגת העל לעונת 21/22 שיוצאת לדרך בשבת. כמה שחיככנו לה כמה אהבה יש לנו אליה. למה? כי ככה גדלנו מגיל קטן, לאהוב אותה ועד היום לא הפסקנו. וטוב שכך. היא לא תהיה לעולם אקסית…אלא אם כן נשים איקס במשחק שלה….והיה פה משחק מילים של ממלא טוטו….

כשהיינו קטנים ונכנסו לראשונה למגרש כדורגל, אני לאצטדיון גאון ביפו, הבנו שאנחנו במקום הנכון. ככה זה. מתי אתה מרגיש שזו אהבה? כשאתה שומע את "הקליק" הזה בראש ומבין שזו האהבה הנכונה בשבילך. ככה זה עם הכדורגל, נכנסנו פנימה, עלינו ליציע והבנו, זהו אנחנו פה לעד. איך אמר לי אבא שלי אברהם סידי ז"ל: "קבוצה לא מחליפים זו אהבה לנצח". אז לא החלפתי ונותרתי מאוהב בקבוצה ה"לא נכונה", אבל במשחק הנכון…

לדעתי, ולדעתי רבים, צריך להפוך את האירוע ליום חג (בחייכם למחבקיי העצים נתנו חג), ואם לא חג  אז לפחות לדחות הכל. לכל אחד יש את מה שדוחה אצלו הכל. יש כאלה שזו השבת, יש כאלה שזה פיקוח נפש ויש כאלה שכדור ברשת. כשאני אומר דוחה הכל אני מתכוון ששום דבר לא יפריע לנו ליהנות מאהבה  שלא תלויה בדבר, או אולי תלויה בשער לצד הנכון. לא קורונה עם כל "העבריינטים" שהיא מביאה, וזו לא טעות, לא האישה או הבעל (הבעל?. כן כן הבעל) שיהיו בריאים אם הם לא בעניין (ואיך אפשר לא להיות בעניין?) וגם לא מריבות פוליטיות לא מעניינות של אי אמון או אמון בממשלה. אנחנו מאמינים בני מאמינים רק בדבר אחד, ברגע שהשריקה יוצאת מהפה של האיש (או האישה, אם זו ספיר ברמן…) השנוי במחלוקת במרכז המגרש, הכל נדחה.

והערה לפני סיום. אני יודע שאני הולך לבקש בקשה בלתי אפשרית, אבל בכל זאת אנסה. כשהקבוצה הנכונה מבחינתכם תכבוש שער, בבקשה תנסו לא להעביר נוזלים לאנשים זרים. כן כן אתם יודעים על מה אני מדבר. כשהקבוצה שלכם כובשת שער, אתם רגילים כבר שנים לקפוץ על האיש הקרוב אליכם שלבוש בצבע הנכון ולחלוק איתו נשיקות שלא נתתם בחתונה שלכם לאישה בלבן שעמדה לידכם. עכשיו עם נגיף הקורונה זה אסור גם אם זה באוויר הפתוח… אולי תנסו לפחות לעשות את זה עם מסכה על הפנים בכדי שלא תהיו אח"כ על הפנים….מצד שני כדור ברשת זה החיסון הכי טוב שיש….מזה אתם מוכנים לקבל הרבה יותר משלוש פעמים….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך