פתוחים עונה – מ.ס אשדוד תתארח בבלומפילד מוצ"ש 20.30. בן שמעון: "המסע מתחיל"

הקשר פיראס אבו עקל: "חיכינו לליגה הרבה זמן". אשדוד עשויה לפתוח עם 3 בלמים כשיעקב בריהון ואור אינברום בהרכב.
מ.ס אשדוד (צילום: טל אקוקה).

|המסע מתחיל". במילים האלו סיכם מאמן מ.ס אשדוד את פתיחת עונת 21/22 מחר, מוצ"ש, מול הפועל ת"א (20.30, בלומפילד).

כמו שזה נראה אשדוד תפתח עם 3 בלמים. אור אינברום שהיה פצוע ויעקב בריהון, שהיו פרסומים כאילו הוא עומד לעזוב, מועמדים לפתוח בהרכב. עוז בילו שהיה חולה בקורונה התאמן לראשונה היום, שישי ויהיה בסגל. בשורה טובה נוספת היא העובדה שחמודי כנען שעבר ניתוח מתאמן בצד באופן קל ואמור לחזור בתוך שבועיים. זקאריה מוגיס התאמן אף הוא בצד וייעדר גם, כמו גם חמזה מואסי הפצוע. מי שעוד מתאמנים בשלב הזה הם מרטין איבנוב ומוסא באגיוקו שקיבלו הודעה על שחרורם ככל הנראה.

חוזר תוך שבועיים. כנעאן.

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "המסע מתחיל. משחק ראשון בבלומפילד מול מועדון כמו הפועל ת"א שעבר שינוי גדול מאוד השנה, הוא משחק מאתגר מאוד.  לנו מנגד יש את השאיפות שלנו. אשדוד השנה תהיה קבוצה טובה אין לי ספק בזה. מצפים למשחק מאוד קשה ומורכב, אבל עדיין נשארים עם הרצון להגיע למטרות ולהישגיות שלנו. בעיות וקשיים ותקלות אפשר למצוא לאורך כל הדרך. זו הייתה ההכנה. אנחנו רצינו לעצמנו אירופה, אז היינו צריכים לשלם את המחיר וגם את מחיר ההדחה מאירופה. אנחנו מנסים במצב הקיים לעשות את הטוב ביותר. אנחנו מוכנים לליגה וערוכים ולא מכינים אליבי לשום דבר".

חוזר לסגל במוצ"ש. בילו.

פיראס אבו עקל: "חיכינו לליגה הרבה זמן. היה לנו חודש לא פשוט בו לא שיחקנו הרבה, אבל עבדנו קשה ומקווה שנבוא מוכנים לליגה. הפועל ת"א התחזקה בהרבה עמדות. ראינו וידאו להם ואנחנו מוכנים. ברמה האישית, רן עוזר לי בזה ואני מקווה לעשות עונה טובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך