שחקני ליגת העל בכדורגל יעלו למשחקי פתיחת העונה עם מסכות

כך הודיעה מנהלת הליגות בכדורגל. הקהל ביציעים יחויב במסכות. יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אני פונה אליכם קהל הצופים, עטית המסכות תשמור בראש ובראשונה עליכם ועל משפחתכם".

בסוף השבוע הקרוב יחלו משחקי הליגות המקצועניות. מנהלת הליגות, החילה מיוזמתה כבר לפני מספר שבועות, כללי התנהלות מחמירים על הקבוצות, השחקנים והצוותים המקצועיים, אשר נועדו לשמור על בריאותם.

על פי כללי משרד הבריאות חלה חובת עטית מסיכות באצטדיונים על כולם למעט השחקנים בזמן המשחק. בסוף השבוע הקרוב, יעלו כל השחקנים וצוותי השיפוט למגרש שחקני הקבוצות וצוות השיפוט יעלו למגרש לטקס הצגת השחקנים כשהם עוטים מסיכות (פה ואף). הקפטנים יקראו לקהל להקפיד על עטית מסיכות על מנת שיוכלו להמשיך להגיע ולעודד את הקבוצות.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "המנהלת והקבוצות עושות מאמצים אדירים על מנת לשמור על כללי משרד הבריאות ולמעשה על הבריאות של כולנו ושל הסובבים אותנו. לאחר תקופה ארוכה של למעלה משנה, חזר הקהל למגרשים ועל כך תודתי העמוקה לכל השותפים לדרך ובמיוחד לשר הספורט חילי טרופר שעושה לילות כימים בכדי לאפשר את כניסת הקהל למגרשים, כמו גם לראשי משרד הבריאות שמבינים את חשיבות הדבר. משחקי הכדורגל אשר משוחקים באוויר הפתוח, הינם מקום בטוח עבור כולם, אם רק נקפיד ונשמור על כללי הבטיחות ועל עטית מסיכות. אני פונה אליכם קהל הצופים, על מנת שתוכלו להמשיך ולהגיע לאצטדיונים, אתם חייבים להקפיד ולשמור על כללי הבטיחות. עטית המסכות תשמור בראש ובראשונה עליכם ולאחר מכן על קרובי משפחתכם. אני מודע לחוסר הנוחות, אבל מה זה לעומת הבריאות של כולנו והאפשרות לראות את הקבוצות האהובות עליכם. אנא מכם – הקפידו על עטית מסיכות כדי שתוכלו להמשיך להגיע ולעודד את קבוצותיכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך