לאחר מצוד: המשטרה עצרה 2 חשודים נוספים באונס במלון בעיר

משטרת ישראל עצרה 2 חשודים נוספים באירוע אונס קטינה משנת 2015, ע"י מספר חשודים במלון בעיר אשדוד - היום הם יובאו להארכת מעצרם
אדם כבול
אילוסטרציה.

בהמשך להודעת המשטרה אודות חקירת המשטרה הסמויה שהחלה בתלונה שהתקבלה ע"י צעירה כבת 20, לאחר שגמלה בליבה להגיע אל תחנת המשטרה, שם גוללה באוזני החוקרים מקרה אונס שאירע בשנת 2015.

מתלונתה של הצעירה עולה, כי עת שהייתה נערה כבת 14, השתמשה בשירותו של נהג מונית באחת הערים בדרום הארץ לכיוון העיר אשדוד, שבמהלך הנסיעה עפ"י החשד סיפק לה נהג המונית סמים מסוכנים, ולאחר מכן לקח אותה למלון בעיר אשדוד, שם עפ"י החשד ניצל את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.

עוד עלה החשד, כי החשוד המרכזי הזמין לאותו החדר את חבריו, שגם הם עפ"י החשד ביצעו בקטינה את זממם.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו השבוע חוקרי המשטרה את החשוד המרכזי (36, אשדוד), בחשד לעבירות הדחת קטין לסמים, בעילה שלא בהסכמה ועבירות חמורות נוספות ,ומעצרו הוארך בבימ"ש.

עם התקדמות חקירת המשטרה, חשפו חוקרי המשטרה את זהויותיהם של 2 חשודים (29, 33, אשדוד ואשקלון) נוספים שעפ"י החשד הגיעו באותו היום אל בית המלון, וביצעו גם הם עבירות מין בקטינה, הם נעצרו אמש לחקירה בחשד לעבירות המיוחסות להם, והיום הם יובאו בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

חקירת המשטרה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך