כל הפרטים על פסטיבל "חלון לים התיכון" 2015

"חלון לים התיכון" מהוותיקים שבפסטיבלי המוסיקה בארץ מארח למשך יומיים יוצרים מהבולטים בעולם המוסיקה עם שילובים המאפשרים לכל אחד להנות ממופעים המציעים סגנונות שונים בשני ערבים רצופים המציגים את שיאם של אירועי הקיץ שהציפו את אשדוד .

בערב הראשון יופיע אביב גפן , כוכב הרוקנרול הגדול בארץ ,מלווה בלהקתו "התעויות" במופע בועט עם מיטב השירים. לאחרונה דווח כי משפחת גפן מתרחבת: שני פרידן, רעייתו, נמצאת בחודשים הראשונים להריונה השני, ואף במישור המקצועי מתרחבת פעילותו היצירתית של גפן המגיע לאשדוד לאחר מס' הופעות מוצלחות עם אביתר בנאי ולאחר שיצר סרט דוקומנטרי המתחקה אחר תופעת הפדופילים וכדי לעמוד מקרוב על הסכנות הצפויות לילדים ברשת .בימים אלו עובד גפן יחד עם סטיבן וילסון חברו להרכב הרוק "בלקפילד" על אלבום חדש בהפקתו של אלן פרסונס.

שרית חדד, מהזמרות המוכשרות והטובות בארץ מגיעה לאשדוד לאחר עשרים שנות קריירה,21 אלבומים, אלפי הופעות, שיתופי פעולה, עשרות תארים וזכיות. הזמרת והמוסיקאית שפרצה את גבולות המוסיקה הישראלית וממציאה עצמה כל פעם מחדש עם רפרטואר אדיר של להיטים,הוציאה השנה אלבום שלם בהפתעה. שישה עשר שירים עליהם עבדה יחד עם רשימה מרשימה של יוצרים ואלבום חדש הנושא את שמה – 'שרית חדד'-הקו של האלבום רווי קריצות מוסיקאליות והשפעות. חדד מביאה את הרבגוניות שלה כזמרת וכמוזיקאית עם דגש על המוסיקה המזרחית של פעם.

שלומי שבת, טרובדור מרטיט לב מופיע בחודשי הקיץ הנוכחי עם יהודה פוליקר –השניים מעלים יחד מופע חדש המשלב בין שורשיהם הטורקיים-יווניים. לאשדוד מגיע שלומי כדי לארח את יובל דיין, יוצרת מקומית שעשתה כברת דרך ארוכה מאז תוכנית הטלוויזיה בה עפו לעין כל ניצוצות הכימיה בינהם. אלבום הבכורה של דיין "לאסוף", מוכיח כי לא חייבים לנצח ב-The Voice כדי להוכיח כישרון ומדובר,לדעת מומחים לעניין בהבטחה אמיתית למיינסטרים הישראלי הצעיר.

את מופעי הערב השני בפסטיבל יאיישו מוש בן ארי,עברי לידר,דודו אהרון ועדן בן זקן.
כבר כמעט שני עשורים הוא חלק בלתי נפרד מהמוסיקה הישראלית עם גרוב ייחודי לו: מוש בן ארי,הזמר והראסטות מגיע לתת לכולנו בראש ובלב עם המופע המדובר שלו ורשימת להיטים אינסופית:"יה" , "הנה הוא בא" , "כמו בחיים" , "ואיך שלא", "Jah is one" , "עוד היום" , "משא ומתן", "את", "דרך", "מה עושים" , "תני לי סימן" , "שיר למעלות" , "אנצל" , "רסיסים" וזו רק ההתחלה. עברי לידר ,יוצר ומפיק מוסיקלי, פרפורמר אדיר,מהזמרים והיוצרים המובילים והבולטים במוסיקה הישראלית,שהוציא את אלבומו השביעי "האהבה הזאת שלנו" ממשיך לצרף להיטים לפנתיאון המוסיקה שלנו , שירי חובה של עברי לידר בפסקול הישראלי: תמיד אהבה, מרי לנצח, זכיתי לאהוב, מישהו פעם, בתי קפה, יותר טוב כלום, לאונרדו, ניסים, חולצת פסים, הכוס הכחולה.

vrltvm95

דודו אהרון- זמר, כותב ומלחין מהבולטים בז'אנר בישראל יקפיץ את הקהל עם שלל שירים מוכרים ובינהם להיטי האלבום החדש “טרמינל 3”, ולהיטים מכל שנות הקריירה : ימים טובים, ביום שניפגש, האוטו שלי היופי שלך, הלב, אבא סלח לי, לילה מסובך, לא מוותר, תגידו לה, מילים פשוטות, אהבה ללא גבולות, בחור רגיש, לא דומה, אין כמו אהבה, כשאלך, דובדבן, גיבור, אל תסגרי לי ת’דלת ועוד.

את רשימת אמני הערב השני בפסטיבל "חלון לים התיכון" נועלת התופעה עדן בן זקן, שהקסימה את כולנו כשהגיעה לאודישן לתכנית הריאליטי X FACTOR עם הפשטות והכנות האמיתית שלה, עם חיוך כובש וקול גדול היא טיפסה עד הגמר וסומנה כאחת הקולות המעניינים בתעשיית המוזיקה בישראל-משיריה המוכרים "מנגינה" ו"מלכת השושנים" המושמע בתדירות גבוהה .

"חלון לים התיכון": יום רביעי ,11 באוגוסט 2015 החל מהשעה 20:00אביב גפן והתעויוט,שרית חדד ושלומי שבת מארח את יובל דיין.
יום חמישי, 12 באוגוסט 2015 החל מהשעה 21:00,מוש בן ארי , עברי לידר, דודו אהרון ועדן בן זקן. אמפי חוף לידו אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך