הפועל אשדוד גברה במשחק הכנה על האלופה מראשל"צ

אשדוד גברה על מכבי ראשל״צ בתוצאה 32-26. ביום שישי תפגוש אשדוד במשחק הכנה נוסף את רמת השרון בהיכל הספורט מקיף ט׳. הכניסה חופשית.
משחק אימון ראשון לקראת עונת 21/22 וניצחון ראשון. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד גברה במשחק ההכנה הראשון לעונה על האלופה מכבי ראשל״צ 32-26. ביום שישי הקרוב תפגוש אשדוד במשחק הכנה נוסף את רמת השרון בהיכל הספורט מקיף ט׳. הכניסה חופשית.
זו הייתה ההזדמנות הראשונה גם להתרשם מהסגל החדש והזרים של האדומים. ריסטו וויצ׳ץ, שהמטרה העיקרית להבאתו הייתה למלא את החלל העצום שהשאיר הגרמני המצוין גאבור לאנגהנס , סיים עם 7 שערים ויכולת נהדרת. אלכסנדר בבי׳ץ סיים עם 3 שערים ויכולת הגנתית מבטיחה.
אחת המטרות המרכזיות של המאמן החדש אנדריאה וויקצי׳ץ היא שילובם של שחקני הנוער של האגודה והוא עשה את זה כמעט לאורך כל 60 הדקות.  איתי סוויסה סיים עם 6 שערים, ירין ליברמן, עוד הבטחה בעמדת הפינה סיים עם 3 שערים, עומר עוזיאל אור פרקש ונאור כהן סיימו עם שער אחד כ״א .
עוד הבקיעו לזכות אשדוד, שחר לוין עם 4 שערים, ניבו לוי עם 3 שערים ויוסי ביטרמן עם 2 שערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך