האונס הקבוצתי באשדוד: החשוד דורש הקלות בשל נכותו

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד ב15 ימים. עו"ד עופרה סיבוני שמייצגת את החשוד באונס: : "מדובר באדם שעבר תאונת דרכים קטלנית לפני כשלוש שנים שגרמה למותה של אשתו וחבר נוסף. מאז מתמודד עם נכות מלאה ופגיעה קוגניטיבית קשה".
אסיר אזוק באזיקים

החשד לאונס הקבוצתי במלון באשדוד: לאחר שהמשטרה עצרה ביום ראשון את נהג המונית, ברוך אהרונוב, כחשוד המרכזי בפרשה, היום (שלישי) טוענת הסנגורית שלו, עו"ד עופרה סיבוני: "מדובר באדם שעבר תאונת דרכים קטלנית לפני כשלוש שנים שגרמה למותה של אשתו וחבר נוסף. כתוצאה מהתאונה האיש נפצע קשה ביותר ומאז מתמודד עם נכות מלאה ופגיעה קוגניטיבית קשה. אנו מצפים ממשטרת ישראל להתחשב במצבו הקשה ולהתאים את תנאי מעצרו לצרכיו המיוחדים. אנו מקווים שהמשטרה תקדם את החקירה במהירות כך שהחשוד יוכל להשתחרר בהקדם".

כזכור ראשיתה של חקירת המשטרה הסמויה בתלונה שהתקבלה ע"י צעירה כיום כבת 21, לאחר שגמלה בליבה להגיע אל תחנת המשטרה, שם גוללה באוזני החוקרים מקרה אונס שאירע בשנת 2015. מתלונתה של הצעירה עולה, כי עת שהייתה נערה כבת 14, השתמשה בשירותו של נהג מונית באחת הערים בדרום הארץ לכיוון העיר אשדוד, שבמהלך הנסיעה עפ"י החשד סיפק לה נהג המונית סמים מסוכנים, ולאחר מכן לקח אותה למלון בעיר אשדוד, שם עפ"י החשד ניצל את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך