"בבקשה עזרו לנו לגייס את הסכום הדרוש לנו לשנה השנייה"

עדכון נוסף ממצבו של מאיר הקטן שנמצא בטיפולים בשיקגו, "עצוב לי שהוא לא זוכה לעבור את הילדות כמו שכל ילד בריא בן 6 עובר" מספרים הוריו בדף הפייסבוק

משפחתו של מאיר חי אשתר הנמצאים עימו בארצות הברית לרגל הטיפולים, מעדכנים מדי פעם בדף הפייסבוק שנועד לארגן את הכסף לטיפולים במצבו של בנם, והם מזכירים שלמרות שהכסף לטיפולים בשנה הראשונה גוייס, עדיין הם זקוקים לעזרה בגיוס הכספים לשנת הטיפולים השנייה.

העדכון בפייסבוק שפרסמו ההורים: "ביום שישי האחרון קיבלנו תזכורת חזקה למצב שאנחנו נמצאים בו.. מאיר שלי הנסיך היה צריך להגיע דחוף לבית החולים בבוקר ולקבל עירוי. מדהים אותי איך כל פעם שאנחנו חושבים שאנחנו בכיוון טוב ושהגוף של מאיר מגיב לטיפולים כמו שצריך… אנחנו מקבלים "תזכורת" שאין קיצורי דרך ושמחכה לכולנו עוד דרך מאוד ארוכה עם הרבה עליות וירידות. עצוב לי מאוד שמאיר צריך להתמודד עם זה כל פעם מחדש ובעיקר עצוב לי שהוא לא זוכה לעבור את הילדות כמו שכל ילד בריא בן 6 עובר.

בנוסף לזה, בית החולים מבקש שנתחיל להעביר לו את המקדמות לשנה השנייה של הטיפולים ונכון לעכשיו אנחנו שוב צריכים את עזרת כולכם לגייס את הכסף. חשוב שתבינו שמתייחסים אלינו פה (בשיקגו) מאוד יפה ואנחנו זוכים לחיבוק חם ואוהב מהישראלים פה, אבל בית החולים אינו יכול להתגמש בכל הנוגע לכסף שאנחנו צריכים להעביר לו.

אני מזכירה לכולכם, שהטיפול שמאיר שלנו מקבל הוא אינו טיפול ניסיוני אלא טיפול ייחודי שקיים רק פה וסיכוי ההחלמה של מאיר הם מאוד גבוהים, ולכן זהו טיפול מציל חיים במקרה שלנו. בבקשה עזרו לנו לגייס את הסכום הדרוש לנו לשנה השנייה ובכך לקבל את הטיפול שמאיר שלנו כל כך חייב!

אפשר לתרום במספר 3788* 24 שעות או באתר www.leoshityad.com ואפשר גם בהעברה בנקאית לבנק הפועלים, סניף 781, חשבון 529514, למען הילד מאיר אשתר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך