ורטקס – חלונות ודלתות מעוצבים לבניה פרטית ומוסדית

המשותף לבית ולמקום העבודה שלנו הוא, שאנחנו נמצאים בהם זמן רב ולכן, אך טבעי הדבר שנרצה ליצור תחושה חמימה ונעימה עבורנו ועבור המבקרים אצלנו. כדי ליצור תחושה זו, עלינו להקדיש מחשבה לעיצוב ונגיעה אישית, במיוחד לחלקים במבנה בהם אנו נתקלים לראשונה- החלונות והדלתות, להם יש כתובת אחת- ורטקס
תמונה : PIXABAY

עיצוב- זה כל הסיפור

עבור רבים מאיתנו, שגרת החיים העמוסה נעה בין הבית והמשפחה, לבין העבודה, כך שאנחנו מבלים את מרבית היום שלנו באחד משני המקומות הללו. היות ואנחנו נמצאים מבלים במקומות אלו את מרבית שעות היום שלנו, אנחנו מעוניינים ליצור אווירה חמה ונעימה בבית, או בעסק.

כך, הבית או העסק שלנו כבר מזמן אינם מהווים קירות, דלתות וחלונות בלבד, ועם התפתחות עולם העיצוב בכלל, ועולם הטכנולוגיה בפרט, ניתן ליצור אווירה אישית באמצעות עיצובים ייחודיים, מקוריים ומרהיבים.

הכל מתחיל ברושם ראשוני

כשאנחנו רוצים לעצב את הבית שלנו באופן מיוחד ומרשים, שישדר אווירה נעימה וביתית מצד אחד ויוקרתיות וייחודיות עבור המבקרים בו מצד שני, עלינו להשקיע מחשבה ברושם הראשוני. הרושם הראשוני מקבל משנה חשיבות בעיקר בתחום העסקי, מעצם העובדה שמשרד או חנות כלשהיא הנראים מעוצבים ומהודרים, הרי שימשכו קהל לקוחות רב.

במציאות המערבית המודרנית בה אנו חיים, הרושם הראשוני הוא הקובע ומהווה את נקודת הפתיחה שלנו. וכשאנחנו עוסקים במבנים, דלתות וחלונות הם נקודת המפגש הראשונה שלנו עם המבנה. כך, באמצעות עיצוב מקורי בהתאמה אישית, ניתן להפוך דלתות עץ, או חלונות עץ לחלונות או דלתות מעוצבות באיזה סגנון שתבחרו.

דלתות וחלונות במגוון עיצובים

כפי שהזכרנו, ניתן למצוא כיום מגוון דלתות וחלונות באינספור עיצובים שונים ומגוונים, החל מקווים נקיים ומינימליסטיים, דרך עיצוב מסורתי וחם וכלה בעיצובי וינטאג' יוקרתיים במיוחד. המבחר העצום יכול לפעמים להיות מבלבל, ולכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים להתאמה האידיאלית לבית שלכם.

מלבד המבחר הרחב של העיצובים הקיימים, בסופו של דבר לדלתות וחלונות תפקיד פונקציונלי ומשמעותי שעליהם למלא. כך, דלתות אקוסטיות ו/או חלונות מבודדים, יספקו לנו איכות חיים מיטבית, כמו גם הגנה בפני פגעי מזג האוויר וחדירת רוחות וגשמים.

איך מבצעים את הבחירה המושלמת? 

אמנם המבחר הוא רחב, אך על הבחירה בעץ מלא כמעט ואין עוררין. מלבד המראה האסתטי הנוצר מהטקסטורה והצבע הייחודיים לעץ, חלונות אלומיניום או דלתות עץ אלומיניום, יבטיחו לכם כי ביצעתם את הבחירה המושלמת.

ציפוי האלומיניום מבטיח לכם שמירה מקסימלית על העץ, החשוף באופן תדיר לפגעי מזג האוויר ועמידות העץ לאורך זמן. במקרה של חלונות, תוכלו לשלב זכוכית בעלת כושר בידוד גבוה, ליצירת חלונות אקוסטיים מעוצבים ופונקציונליים.

אצל ורטקס תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות עיצוב וסדרות יוקרה, תוך דייקנות רבה ותשומת לב לפרטים הכי קטנים, לשילוב איכותי ומוצלח בין עיצוב אישי לפונקציונליות מקסימלית.

בקרו באתר הבית: ורטקס חלונות ודלתות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך