א. מרחיב – רשתות צל וברזנטים בתפירה אישית

כישראלים, אנחנו מכירים מקרוב את מזג האוויר הלוהט המאפיין את מדינתנו הקטנה. כדי להתמודד ביעילות עם האקלים הים תיכוני המאתגר, מומלץ להשתמש בפתרונות הצללה מתקדמים ואיכותיים בתפירה אישית, כפי שתוכלו למצוא אצל א. מרחיב. אז לפני שאתם ממהרים להשתגע ממזג האוויר והחום הלוהט, כדאי שתכירו כמה פתרונות הצללה
תמונה: PIXABAY

חם, מתחמם, לוהט!

כישראלים, אנחנו אמנם ידועים במזג הרוח החם שלנו, אך כשאנחנו נאלצים לשלב אותו עם מזג אוויר הים תיכוני הלוהט, נראה שהדרך להשתגע קצרה ומהירה. כך, כשמידי שנה נראה שהטמפרטורות רק עולות בעונת הקיץ, כולנו מחפשים מפלט במזגן או באיזו בריכה קרירה ונעימה.

אז אמנם המזגן עובד שעות נוספות בעונת הקיץ, אך להסתגר בבית במשך עונה שלימה זה אולי חלום של כמה מאיתנו, אך לא כל כך מציאותי עבור רובנו. לפיכך, פתרונות הצללה איכותיים הם הפתרון המוצלח, לגינה, למרפסת לעונת הקיץ ואף לעונת החורף.

פתרונות הצללה מתקדמים

בסופו של דבר, אין לנו שליטה על מזג האוויר, וכדי להתמודד ביעילות עם השמש הקופחת בעונת הקיץ ועם הגשמים הטורדניים בעונת החורף, קיימים כיום מגוון פתרונות הצללה לחצר, שמשיות למרפסת ואף יריעות בד נגד גשם.

כדי לקבל את ההצללה המיטבית, עלינו להבחין במספר פרמטרים עיקריים, אשר יקבעו את מידת ההצללה במקום המיועד. רשתות צל במשקל 180 גרם, גוון רשת כהה ותפירה אישית של הרשת ברמת צפיפות גבוהה, יבטיחו לכם הצללה מיטבית ושהייה נעימה גם כשהשמש זורחת במלוא העוצמה.

יריעות ברזנט

בין פתרונות ההצללה הנפוצים, ניתן למצוא את יריעות הברזנט הפופולאריות, המשמשות הן כהגנה מפני השמש והן כהגנה מפני גשמי החורף. כך, ניתן למצוא אצלנו מגוון סוגי ברזנט נגד גשם, ברזנט לפרגולה ועוד.

למעשה, העמידות של הברזנטים נובעת מאופן האריגה הצפופה שלהם ושילוב של חומרי איטום איכותיים, המקנים להם שלל מאפיינים, כגון – עמידות למים, בידוד מיטבי בפני החום ואף סינון מעולה מפני קרני השמש מסוג UV. 

כיסויים איכותיים גם לריהוט הגן שלכם

לאחר שהבנו אילו פתרונות עומדים לרשותנו בכדי להגן על עצמנו בפני פגעי מזג האוויר השונים, מומלץ לחשוב גם על ריהוט הגן שלנו, בו השקענו את מיטב כספנו. מטבע הדברים, ריהוט הגן שלנו חשוף 24/7 לפגעי מזג האוויר, ועלינו למצוא עבורם את הפתרון היעיל והבטוח ביותר, בכדי שנוכל ליהנות מהם לאורך זמן.

הגינה שלנו היא אחד משטחי הבית בו אנו אוהבים לשבת, להירגע ואף להזמין חברים לעקב ברביקיו איכותי. כיום, קיימים מגוון סוגי של כיסוי לריהוט גן ואף כיסויים למנגל, המתאימים לעונת הקיץ ועונת החורף כאחד, העשויים מהחומרים הכי איכותיים, בתפירה אישית ומיוחדת כפי שתוכלו למצוא את א. מרחיב, בכדי לספק את ההגנה המיטבית לריהוט הגן שלכם.

נכתב באדיבות: א. מרחיב – a-marhiv.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך