הוציאו 8 בטוטו

לאחר תיקו מאופס ב-90 דקות במשחק הדירוג על המקום השביעי בגביע הטוטו, ניצחה סכנין 4:5 בפנדלים וזכתה ב-300 אלף שקלים. מ.ס אשדוד תסתפק ברבע מיליון ובמקום השמיני.
מ.ס אשדוד (צילום: טל אקוקה).

אומרים שגביע הטוטו הוא לא סימן למה שיקרה בליגה. מצד שני זה בכל זאת משחק רשמי, ובמשחק רשמי תמיד רוצים לנצח, בוודאי מ.ס אשדוד שעד היום בכל משחקיה בגביע הטוטו ובאירופה מול קראבח, לא ניצחה. מ.ס אשדוד אירחה במוצ"ש את סכנין למשחקי המיקום 7-8 בגביע הטוטו. זה היה לה משחקה הראשון מאז ה-29.7 אז שיחקה באירופה. זה נגמר בניצחון של סכנין 5:4 בפנדלים לאחר תיקו מאופס. אשדוד תסתפק במקום השמיני וברבע מיליון שקלים.

זוהר זסנו (9) הוציא רוחב מצוין ופאהד באיו הגיע לא טוב לכדור והחמיץ ממטרים ספורים שער. מצד שני (14) מרוואן קבהא נגח כדור מקרוב מעט מעל שער אשדוד.  מעבר לזה המשחק התנהל במחצית הזו בעיקר במרכז המגרש, בין שתי הרחבות.  הקבוצות החזיקו בכדור יותר מאשר הגיעו למצבים. זה גם נגמר ככה 0:0. במחצית.

בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו כראשונה, כששני השוערים, ג'ראפי של אשדוד וקאנדיל של סכנין כמעט לא נגעו בכדור. באיו 80) עוד ניסה ונבלם וזה היה רק כמעט. אשדוד נותרה בעשרה שחקנים (85) לאחר פציעתו של שלו הרוש, כשלאשדוד נגמרו החילופים.  דקה אח"כ ג'ראפי מנע שער של זבידאת בנגיחה. ג'ראפי בתוספת הזמן הציל עוד שער, וזה היה רק כמעט לסכנין. אבל בשלב הזה של משחקי הדירוג, אי אפשר היה רק כמעט והיו חייבים הכרעה. כך שאחרי 90 דקות ו-0:0, הגענו לפנדלים. סכנין כבשה אחד יותר מאשדוד לאחר שאוואני החמיץ, וסיימה במקום השביעי בטוטו.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני (אוואני, 70), אבו עקל (הרוש, 70, נפצע), ראינוב (חסון, 78), באגיוקו, סבג (נתנאל, 70), בזיע (סיסאי, 58), באיו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך