מה צריך לדעת על אריזות ממותגות לעסק?

השימוש בסוגים שונים ומשונים של אריזות ממותגות לבתי עסק וארגונים הפך נפוץ ואף שגרתי ביותר בתחומי פעילות רבים במהלך השנים האחרונות. הסיבות לכך רבות ושונות, ולפחות חלקן בררות ואחידות על פני אינסוף בתי עסק, תחומים ומגזרים. במידה ואתם בעליו או מנהליו של בית עסק ושוקלים האם וכיצד לעבור להשתמש באריזות ממותגות – מה חשוב לדעת על התחום ולקחת בחשבון?
תמונה: פרי חשיבה

פוטנציאל עצום, אבל רק כשמיוצרות כמו שצריך – אריזות קרטון ממותגות

נקודה ראשונה שחשוב להפנים היא כי לשימוש בסוגים שונים של קופסאות ממותגות, בפרט שימוש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות עבור מוצרי העסק (כמו גם עבור שימושים מרכזיים נוספים בבית העסק), קיים פוטנציאל עצום מבחינות שונות. מבחינה שיווקית מדובר בכלי מרכזי ואפקטיבי ביותר אותו מומלץ שלא לפספס (עוד על כך מיד), וגם מבחינת השמירה על המוצרים לאורך זמן מדובר באחד הפתרונות הטכניים היעילים והמתבקשים ביותר כיום.

אך כל הפוטנציאל הזה יכול להיות ממומש אך ורק כאשר בית העסק רוכש אריזות קרטון ממותגות ברמת איכות גבוהה, כאלו המיוצרות בתהליך מקצועי ואיכותי ועל ידי בית עסק המתמחה בתחום זה ומוכר כיצרן של אריזות ברמת איכות גבוהה. אחרת, דברים רבים ושונים עלולים להשתבש ולמנוע מכם מליהנות מהיתרונות של אריזות ממותגות – האריזות עצמן עלולות שלא להיות מספיק חזקות ועמידות, ההדפסה עליהן עשויה שלא להיראות מקצועית או אסתטית דיו או לדהות לאחר זמן קצר (מה שישליך כמובן גם על העסק, מנקודת מבט שיווקית) ועוד. לכן, אם כן הולכים על השימוש בקופסאות ממותגות, חשוב להזמינן מהמקום הנכון.

עדיף להשקיע זמן ומשאבים בעיצוב ותכנון אריזות ממותגות

נקודה חשובה נוספת שכדאי להכיר ולהפנים בנוגע לשימוש באריזות ממותגות או קופסת קרטון מעוצבת לעסק היא כי מאחר ושימוש נכון ומושכל באריזות שכאלו יכול להניב יתרונות רבים ומשמעותיים לעסק שלכם, חשוב ומומלץ ביתר להשקיע את הזמן והמשאבים הנדרשים בעיצוב ותכנון האריזות האלו, בטרם פונים לייצור המוני שלהן. 

את מאמצי התכנון והעיצוב חשוב להשקיע בשני מישורים עיקריים – הראשון הוא המישור הפונקציונאלי. כלומר – עיצוב צורת וגודל האריזות מבחינה טכנית, כך שיתאימו למוצרים שלכם באופן מושלם מדויק ככל הניתן. זה יבטיח שמירה מקסימאלית עליהם לאורך זמן – אחת משתי המטרות העיקריות של האריזה. המישור השני הוא המישור השיווקי – מיתוגי. זוהי הפונקציה השנייה של אריזות מעוצבות לעסק, אשר מהווה את אחת הסיבות העיקריות לעבור לאריזות שכאלו – אריזות קרטון ממותגות מהוות חלק מרכזי ומשמעותי ממערך השיווק והפרסום של אותו בית עסק. לכן יש לתכנן אותן בקפידה ותוך התייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים – באילו צבעים למתג אתן, איזה לוגו יופיע עליהן ואיפה, מהם המסרים השונים שאנו רוצים שיודפסו על גביהן וכד'.

הנתונים אינם משאירים מקום לספק – כל שקל ויום שתשקיע בתכנון ועיצוב מקצועיים של אריזות העסק שלכם ישתלם ויחזור אליכם בגדול לאחר מכן..

מחפשים רעיונות לאריזות ממותגות ומעוצבות לעסק בהתאמה אישית? היכנסו לאתר פרי חשיבה אריזות קרטון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך