מה מחפש בטיטו מנשה באשקלון?

אם אתם מחפשים חנות חיות, בטח כבר שאלתם חברים, מכרים ואת גוגל, אבל אנחנו די בטוחים שדבר אחד לא עשיתם -לא נסעתם לאשקלון, העיר שבה נמצאת חנות החיות של מנשה בטיטו. בחנות זו תוכלו לקבל את כל השירותים ואת כל המוצרים כמו בכל חנות חיות אחרת, רק בהבדל אחד –המחירים בחנות החיות של מנשה בטיטו שווים לכל נפש וכיס. וכמובן שגם השירות הוא ללא תחרות ויש מגוון רחב של מוצרים לכל צורך
תמונה : CANVA

למה לנסוע לחנות חיות באשקלון?

מלבד הסיבות שפירטנו לעיל, בחנות החיות של מנשה בטיטו באשקלון תוכלו לרכוש מוצרים בכמות גדולות ובאופן שוטף (למשל אוכל וציוד לבעלי חיים) – מה שיהפוך את הנסיעה לאשקלון למשתלמת במיוחד. וזה לא הכל, כי בחנות החיות של מנשה בטיטו באשקלון תוכלו לקבל גם הטבות נוספות.

למשל, אפשרות לקבל ייעוץ מקצועי מצוות החנות, להגיע בשעות הנוחות לכם (לחנות החיות של מנשה בטיטו באשקלון שעות פתיחה ארוכות במיוחד) וליהנות מיחס אישי, קשוב וסבלני עם חיוך. ואנחנו אומרים -מה שהיה טוב לשמשון הגיבור, בטוח שיהיה טוב גם עבורכם. והנה דוגמה קטנה כדי להסביר למה אנחנו מתכוונים

נניח שאתם רוצים לרכוש כלוב אילוף. הידעתם שיש סוגים שונים של כלובי אילוף שמתאימים לצרכים שונים ולתקציבים שונים? הידעתם שאופן השימוש בכלוב האילוף מצריך הדרכה? בשביל זה יש את מנשה בטיטו וצוותו. וזו כמובן רק דוגמה של מוצר אחד משפע המוצרים שיש בחנות החיות הזו.

צעצועים לכלבים כדוגמה

אולי לא חשבתם על זה, אבל צעצועים לכלבים הם עולם ומלואו. גם הכלבים (בדיוק כמו בני האדם) יכולים להשתעמם וכתוצאה מכך להתנהג בצורה לא ראויה, במיוחד כאשר הם לבד בבית. אם יש לכם ילדים שנמצאים בימי החופש הגדול בבית, בטח תבינו על מה אנחנו מדברים. רק קחו בחשבון שאצל כלבים זה אחרת. לא בגלל שאין להם רגשות (כי יש להם), אלא רק כי הם לא מדברים בשפה שאנחנו מבינים.

והנה כמה דוגמאות שמעידות שהכלב שלכם משועמם:

  • הוא לועס את הספה החדשה שרק קניתם לצורך המעבר לבית החדש
  • הוא מבלגן את הדירה
  • הוא קופץ לפח האשפה
  • הוא בודק את המזכרות שקיבלתם מסבתא שחזרה מחו"ל ומפיל אותן מהמזנון לרצפה
  • לועס את נעלי הבית
  • חופר בחצר
  • ובגדול – הוא פחות ידידותי מאשר בעבר.

אחד הפתרונות הוא לרכוש צעצועים לכלבים שיספקו להם גירויים. ואל תקלו בכך ראש, כי לכל כלב ולכל סוג כלבים יש סף גירוי משלו, מה שאומר שיש כלבים שמשתעממים יותר מהר מאחרים אבל לכולם זה יקרה (במוקדם או במאוחר). כלב היא אמנם חיה מבויתת, אבל אף אחד (גם לא כלבים) לא אוהב להיות לבד בבית סגור כל היום.

הצעצועים יאפשרו להם לבצע פעילות פיזית (לכן עדיף צעצועים שמצריכים מהכלב לזוז), להעשיר את חייהם, לגלות את האישיות שלהם, ישחררו לחצים (ולא על הדירה) ובעיקר יספקו להם תעסוקה. כלב שאינו נחשף לגירויים פשוט לא חוקר את העולם, ממש כמו תינוק שלא יוצא מהמיטה שלו. ואגב, לעיסה של הצעצוע (בניגוד לספה שלכם) נחשבת למבורכת.

מנשה בטיטו יכול אז גם אתם תוכלו להתאים את הצעצוע לכלב שלכם. למשל, לבחור בצעצוע שמשחרר מזון תוך כדי משחק (מה שמאפשר גם הזנה של הכלב), בצעצוע שכולל משימות לפי דרגות קושי שונות ועוד. וזו כמובן רק דוגמה אחת ועוד לא דיברנו על חיות אחרות כמו חתולים, מה שאומר שנגענו רק בקצה הקרחון.

למה לא לנסוע לחנות חיות באשקלון?

והאמת היא שעם כל הכבוד לאשקלון (ויש הרבה כבוד), אתם כלל לא צריכים להגיע לעיר כדי ליהנות משירותי חנות החיות של מנשה בטיטו. החנות מאפשרת רכישה און-ליין קלה, מהירה ונוחה של מוצרים שונים לרבות מזון יבש של חברות שונות (את רובו לא תוכלו לרכוש בחנויות אחרות), חטיפים לחיות (כלבים, דגים, חתולים, ציפורים ומכרסמים), צעצועים, ממתקים ועוד.

כמו כן, החנות מבצעת משלוחים חינם בכל רחבי הארץ ויש אפשרות לאיסוף עצמי, כך שאתם יכולים להרוויח מכל העולמות בלי לצאת מהבית. בימים אלו כאשר מדברים על סגר רביעי זה ממש לא מובן מאליו. בנוסף, חנות החיות של מנשה בטיטו באשקלון עומדת לרשותכם גם במגוון אמצעי תקשורת: 

  • טלפון שמספרו 053-7737459
  • פייסבוק (חפשו מנשה בטיטו),
  • טוויטר (מנשה בטיטו)
  • באינסטגרם ( batitomenashe1)

כך תוכלו לקבל תשובות למגוון של שאלות וטיפים בנושאים שונים. והנה כמה דוגמאות מתחום המזון לבעלי חיים:

  • האם לרכוש שק אחד של מזון לכלב/חתול או כמה שקים ביחד?
  • איזה פרמטרים יש לקחת בחשבון כאשר משנים את סוג האוכל?
  • האם ניתן לקבל הטבות/הנחות ברכישת אוכל לחיות?

לא בכדי הביקורות מהללות. יש כאלה שמשבחים את המחירים, יש כאלה שאהבו את השירות המועיל, יש כאלה שציינו לטובה את חווית הקנייה אבל דבר אחד בטוח – כולם אומרים שאין ספק שהם יחזרו לרכוש מהחנות (אפילו אם זה מצריך נסיעה מיוחדת לאשקלון) הודות לידע הנרחב של מנשה בטיטו, למאור הפנים שלו ולעובדה שכולם מרוצים – גם חיות המחמד וגם הבעלים שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך