ראש העיר: "נגיע לבתי הספר למבצע חיסונים"

הממשלה החליטה שבערים אדומות, תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים, יוכלו ללמוד בלמידה פרונטלית. ד"ר לסרי: "בכדי לאפשר למידה פרונטאלית, שלחו את הילדים שטרם התחסנו, להתחסן בהקדם"
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר "דר יחיאל לסרי, פנה היום בקריאה להורים התלמידים שטרם התחסנו, שישלחו אותם להתחסן, בכדי ששנת הלימודים תפתח בצורה פרונטאלית ולא מקוות, בזום.

ד״ר יחיאל לסרי: שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה בפתח, ואנחנו נערכים לקראתה כמו בכל שנה. וגם השנה, לאור מגבלות הקורונה, אנחנו דואגים שהכל יהיה ערוך ומוכן לקליטה של ילדנו בראשון בספטמבר, בצורה הטובה ביותר. הממשלה החליטה שבערים אדומות, תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים, יוכלו ללמוד בלמידה פרונטלית, רק אם אחוז המתחסנים בכיתה יהיה מעל 70%. בפחות מ-70% מחוסנים בכיתה, הלמידה תהיה למידה מקוונת מרחוק.

בימים אלה, אשדוד לצערנו היא עיר אדומה. אנחנו עושים מאמצים לשפר את המצב, ומשקיעים מאמצים גדולים בעיקר בחיסון כמה שיותר מתושבי העיר מעל גיל 12. אנחנו יודעים חד-משמעית, שאת מגפת הקורונה ננצח רק בעזרת החיסונים. לכן, שיתוף הפעולה שלכם ההורים והילדים, הינו קריטי כדי שנצליח בכך. כדי שנצליח לשמור על הבריאות והחיים של כולנו, לאפשר למידה פרונטלית בכיתה, ובכלל, לחזור לשגרת חיים נורמלית. אנא מכם, תדאגו להתחסן. ולשלוח את הילדים שטרם התחסנו, להתחסן בהקדם.
החיסון בטוח מאוד. למעלה ממיליארד וחצי חיסונים ניתנו עד היום בעולם, והקהילה הרפואית תומכת באופן חד- משמעי במתן חיסונים מגיל 12 ומעלה. תופעות הלוואי מאוד נדירות, וגם אם הן מופיעות , הן חולפות אחרי ימים ספורים. הסכנה ממחלת הקורונה הרבה יותר גדולה. גם לצעירים. במיוחד לאלה שלא התחסנו.

כדי להקל עליכם להתחסן, אנחנו נגיע לבתי הספר למבצע חיסונים בתוך בית הספר, ועל המועדים תקבלו הודעה בקרוב, מהמנהלים ומהמחנכים. אנא קחו אחריות, ואשרו את חיסון ילדיכם. זה קריטי לבריאות של הילדים, וחיוני לקיום מערכת לימודים שגרתית של למידה בכיתה, ולא מרחוק. וגם ללא צורך ביציאה לבידוד במקרה של חשיפה לחולה מאומת.
עשו את הדבר הנכון, ובואו להתחסן. וביחד ננצח בע״ה את מגיפת הקורונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך