מסע ההסברה "רב פעמי" בחופי אשדוד – צפו

בעריית אשדוד ממשיכים בקמפיין נגד שימוש "חד פעמי" בחופי הים. הפעם נפרסו בחופים צוותי הסברה בהובלת תיאטרון ״ברמוזה״, שיצרו פעולות שיתופיות עם המבלים בחוף במטרה להעביר את המסרים המרכזיים.
צילומים: שמואל דוד

מסע הסברה חוויתי התקיים היום (שישי) בכל שבעת החופים המוכרזים באשדוד ובחוף המצודה, במסגרת הקמפיין: ״החוף שלי רב פעמי". קמפיין שמטרתו הפחתת השימוש בכלים רב פעמיים בחופים, שגורמים נזק סביבתי רב.

על פי הנתונים, 70% מהפסולת בקרקעית הים והפסולת הצפה הם חלקי שקיות ואריזות פלסטיק. כ-75% מהפסולת, כך מצביעים הנתונים, מקורה בפסולת פלסטיק ולכן חשוב ככל שניתן להפחית בשימוש במטרה להציל את בעלי החיים ואת הסביבה מהנזקים הישירים הנגרמים מהשימוש.

במסגרת הקמפיין נפרסו בחופים באשדוד צוותי הסברה חווייתית, בהובלת תיאטרון ״ברמוזה״, בניהולו של ג׳רום הרוש. צוותי ההסברה יצרו פעולות שיתופיות עם המבלים בחוף במטרה להעביר את המסרים המרכזיים.

בין יתר הפעילות, תחרות זריקת פלסטיק לפח, כחלק מתהליך הסברתי, שאלות, עליהן המשתתפים בחוף עונים או מנחשים בנושא, כשהצוותים לא שוכחים גם להעניק פרסים…רב פעמיים….

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך