ביוזמת נציג אגודת ישראל: יחלו לבצע בדיקות סרולוגיות לתלמידי העיר

שיתוף פעולה פורה של חבר מועצת העיר יהושע טננהויז יחד עם פקדי עירייה בכירים, הצליח להביא בדיקות סרולוגיות לכל ילדי העיר, במהלך היו מעורבים משרדי ממשלה רבים
צילום: דוברות מד"א

עם חזרת ילדי המגזר החרדי ללימודים סדירים בתחילת השבוע ולאור הגידול בתחלואה באשדוד, פנו הורים רבים ומנהלים, בבקשה להרחיב את הבדיקות הסרולוגיות שכבר החלו ברחבי הארץ.

חבר מועצת העיר יהושע טננהויז הרים את הכפפה, ופנה לכל הגורמים בעיריה ובמשרדי הממשלה, בכדי להביא את מבצע הבדיקות גם באשדוד.

הבדיקות יתקיימו בימים א'-ה' ז' -י"א באלול (15/08-19/08) בין השעות 16:00-22:00 במרכז הקהילתי נווה יונתן ברובע ג'. ובמרכז הקהילתי מעל"ה ברובע ז'.

הרב טננהויז מסר כי שיתוףהפעולה של המשנה למנכ"ל העיריה יחד עם הממונה על בריאות הציבור ומינהלות הרובעים, הביאו ליוזמה מבורכת זו שרתמו לשם כך מיד עם פניית התושבים את כל גורמי העיריה, יחד עם משרדי הבריאות, פקע"ר ומטה הקורונה במשרד החינוך.

החיוביים בבדיקות אלו יוכלו לקבל תו ירוק, להימנע מבידודים מיותרים ולהמשיך את סדרי הלימוד כרגיל, בפרט בימים אלו של חודש אלול ולאחר שנה קשה של קורונה וחיסור ימי לימוד רבים.
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך