לאחר יותר משלושה חודשים, טימותי אוואני חזר לשחק

שיחק מחצית במשחק האימון מול הפועל אדומים אשדוד (0:1 למ.ס אשדוד). אוואני נפצע בסוף אפריל והחמיץ את המשחקים באירופה. עוז בילו כבש את שער הניצחון לאשדוד. חמודי כנעאן ידע בשבוע הבא אם יוכל לחזור לאימונים. חמזה מאוסי ייעדר שלושה שבועות בגלל פציעה.
אוואני במשחק מול אדומים. (צילומים: דוברות מ.ס אשדוד ומשה סידי)

מ.ס אשדוד ערכה משחק נוסף (בקודם גברה מ.ס 1:3) מול הפועל אדומים אשדוד, היום, שלישי. הפעם היא ניצחה בו רק 0:1 (משער יפיפה של עוז בילו).

הפעם רק 0:1. משחק האימון בים מ.ס אשדוד לאדומים אשדוד.

אבל הבשורה העיקרית היא חזרתו למשחק של הבלם האוגנדי, טימותי אוואני. אוואני נפצע בסוף חודש אפריל ומאז לא שיחק. גם במחנה האימונים בסלובניה הוא לא התאמן מלא ולא שיחק במשחקי האימון. יתרה מזאת הוא גם החמיץ את שני המשחקים במסגרת האירופאית מול קראבח האזרית. היום הוא חזר לשחק במשך מחצית. בשישי ייערך עוד משחק אימון, מול מכבי קביליו יפו, ואז הוא אמור לשחק שוב ולדעת איך מצבו לאחר החזרה.

כובש השער עוז בילו.

חמודי כנעאן הפצוע שנותח, אמור לעבור בשבוע הבא צילום ואז ידע אם יוכל לחזור לאימונים קלים. חמזה מואסי שנפצע באימון המסכם מול קראבח סובל מקרע בגיד ויחזור בעוד 3 שבועות לפחות.

בן שמעון ואפריאט באימון.

בקבוצה החל להתאמן החלוץ יהב אפריאט ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה וכפר-סבא והשנה היה בסגל בית"ר ירושלים, אבל לא ברור אם יישאר. הוא כבר לקח חלק במשחק האימון. נועם מוצ׳ה בן ה-18 המשתייך לנבחרת הנוער והסגל המורחב של נבחרת ישראל הצעירה, חתם  במועדון לחמש שנים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך