דובר צה"ל: "לא תתאפשר כניסת משפחות ומלווים ללשכות הגיוס"

בן או בת המשפחה שלכם מתגייסים? מסתבר שלא תוכלו ללוות אותם. דובר צה"ל: "יתוגברו סדרי האבטחה והשיטור באתרי הגיוס".
צילום: דובר צה"ל.

רובנו זוכרים את תמונות הפרידה המרגשות בלשכות הגיוס, כשבן או בת משפחה קרובים מתגייסים. דובר צה"ל הודיע היום, שני, כי לפחות בעת הזו, לא יוכלו המשפחות להתלוות בעת הגיוס.

דובר צה"ל: "השבוע יתגייסו ליחידות השדה והלוחמה בני ובנות מחזור אוגוסט 2021. הגיוס ליחידות השדה החל בתחילת החודש ויסתיים ב-22 באוגוסט. בשבועות הקרובים אלפי מתגייסים חדשים צפויים לפקוד את אתרי הגיוס ברחבי הארץ ולהתחיל את שירותם הצבאי. בין המתגייסים גברים ונשים, המיועדים לשירות קרבי ביחידות השדה, חיילות וחיילים למערך תומכי הלחימה ולמערכים נוספים.

לשם שמירה על הנחיות משרד הבריאות ועל בריאות המתגייסים החדשים, מועדי הגיוס נפרסו גם במחזור הקרוב על פני ימים רבים יותר ונפתחו אתרי גיוס נוספים למתגייסי לשכת הגיוס ״תל השומר״. כדי למנוע התקהלויות, לא תתאפשר כניסת משפחות ומלווים ללשכות הגיוס, ויתוגברו סדרי האבטחה והשיטור באתרי הגיוס – שיתוף הפעולה של המתגייסים ובני משפחותיהם ביום הגיוס ולפניו הכרחי במטרה לשמור על בריאותם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך