הקורונה חזרה: ההנהלה החליטה – קבלת קהל במוקד יובלים רק בתיאום מראש

"יובלים אשדוד" הודיעו היום כי שירות הלקוחות יפעל באמצעים דיגיטליים ובמוקד הטלפוני בלבד בשל התפשטות הקורונה, או בתיאום מראש
צילום: יובלים אשדוד

לאור העלייה בהתפשטות נגיף הקורונה מזן דלתא במדינה, ומתוך דאגה לבריאות הציבור החליטה הנהלת "יובלים אשדוד" לסגור את מרכז שירות הפרונטאלי שברחוב הקליטה 4 , החל מיום שלישי, ה-10/08/21, למעט לפגישות בתאום מראש.

כל שירותי התאגיד , ובכלל זה דיווח על החלפת משלמים בנכס, עדכון מספר דיירים בנכס, הצהרה על תיקון נזילה ועוד, ניתנים באמצעות הטפסים המקוונים אותם ניתן למלא באתר התאגיד ובאמצעות המוקד הטלפוני 1-800-800-566 אשר תוגבר לאור המצב. עם זאת בכדי להתחשב בתושבים המתקשים הוחלט כי באפשרות התושבים לתאם פגישה מראש במוקד הפרונטאלי (באמצעות שיחה למוקד הטלפוני). המפגש יבוצע תוך שמירה קפדנית על הננחיות.

מ"מ מנכ"לית התאגיד מלי בן ברוך ,"עוד קודם למגפת הקורונה הטמענו שירותים דיגיטליים מתקדמים – במסגרת החדשנות בשירות שאנו מובילים. אמצעים אלה מאפשרים לתושבים לקבל שירות מיטבי – באמצעות הטלפון הנייד או מהמחשב האישי ובכך לחסוך זמן יקר".

יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן," עובדי יובלים אשדוד מחויבים להעניק ללקוחות שירות מהיר, זמין ויעיל גם בעת זו, כולנו תקווה שבקרוב נתגבר גם על הגל הנוכחי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך