בניית אתרים בוורדפרס – כל אחד יכול

וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן בראש ובראשונה. המערכת פתחה אפיקים שונים ואפשרויות שונות עבור אנשים רבים בתחום ניהול התוכן של העסק שלהם. המערכת בנויה ממספר חלקים אשר מחזיקים בממשק ניהולי וחזית האתר. ניתן לנהל את האתר מיסודו באופן עצמאי או על ידי מתכנת וורדפרס ייעודי
תמונה: FREEPIK

 

בניית אתרים בוורדפרס – מה זה?

לפני שאתם קופצים למים כדאי שתכירו את הבסיס של המערכת. כיום, כל עסק חייב להכיר את מערכת הניהול הפופולרית – וורדפרס. בעבר שימשה אותנו המערכת עבור בניית בלוגים, אך היום אפשר בניית אתרים בוורדפרס הפכה לפופולרית ביותר. הממשק מעניק לנו את האפשרות לבנות אתר באופן עצמאי אך מומלץ לפנות דווקא אל מתכנת וורדפרס אשר כבר מכיר את הממשק מיסודו וידע כיצד להפוך את האתר שלנו למשהו פנומנלי. גם לאחר בניית האתר, וורדפרס מעניקה לנו ממשק נוח לניהול העסק בדרך בה אנו יכולים לפקח על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של האתר באופן נוח.

 

האם כל אחד יכול לבנות אתרים דרך וורדפרס?

וורדפרס הוא ממשק נוח אשר נועד בין היתר גם לאנשים שאין להם שום מושג בכל הנוגע לבניית אתרים. ישנו מדריך פשוט אשר מפנה אתכם לכל מה שאתם צריכים לדעת, אבל ברגע בו אתם רוצים משהו שהוא יותר מהבסיס אך לא מעוניינים להשקיע הון תועפות על בניית אתרים בדרך הקלאסית, כאן מתכנת וורדפרס נכנס לתמונה. מתכנים אשר מתמחים במערכת וורדפרס יודעים איך להפוך את האתר שלכם מאתר פשוט לאתר שמשק את עצמו בזכות איך שהוא נראה.

 

האם התוצאה שווה את המחיר?

כמה בכלל אנו משלמים על התענוג הזה? אז כפי שזה נשמע הכל בחינם, אך יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת. התשלום של וורדפרס מתחלק לשלושה חלקים. ישנן תוספים לבסיס אשר וורדפרס מעניקה לנו שהם עולים כסף, יש תבניות שאינן חינמיות שעולות כסף וכמובן שיש את הבסיס עליו אנו משלמים שהוא הפיכת ההגדרות של האתר להגדרות אשר העסק נדרש בו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך